Діагностична робота теми «Повторення»

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 172 рази
8 запитань
Запитання 1

У якому випадку сила індукційного струму в замкненій котушці стає меншою? 

варіанти відповідей

Якщо швидше вводити в котушку постійний магніт

Якщо повільніше виводити з котушки магніт

Якщо зупинити магніт усередині котушки

Якщо збільшити кількість магнітів, які вводимо в котушку

Запитання 2

Які лінзи застосовують для корекції зору при далекозорості? 

варіанти відповідей

Товсті

Затемнені

 Збиральні     

Розсіювальні

Запитання 3

Який вид електромагнітного випромінювання із запропонованого списку має найменшу частоту? 

варіанти відповідей

Видиме світло

Інфрачервоне випромінювання

Радіохвилі

Рентгенівське випромінювання

Запитання 4

За який найменший час світло проходить шматок скла товщиною 0,1 м? Абсолютний показник заломлення скла 1,5

варіанти відповідей

t=5 с

t=10 нс

t=0,5 нс

t=15 нс

Запитання 5

На поверхні столу знаходиться провідник масою 18 г, паралельно поверхні створено однорідне магнітне поле з індукцією 50 мТл, що має напрямок як показано на рисунку. Довжина провідника 20 см. Якої сили струм треба пропустити по провіднику, щоб він почав підніматися над поверхнею столу?

варіанти відповідей

I=56 А

I=2 А

I=48 А

I=18 А

Запитання 6

Рибалка помітив, що за 10 с поплавок зробив 20 коливань на хвилях. При цьому відстань між берегом і рибалкою 12 м і в цій відстані укладається 10 гребнів хвилі. Знайдіть швидкість хвилі.

варіанти відповідей

v=2,4 м/с.

v=24 м/с.

v=4 м/с.

v=8 м/с.

Запитання 7

Визначте відстань від лінзи до предмета. Якщо відстань від уявного зображення предмета до збиральної лінзи 0,6 м, оптична сила лінзи 3 дптр.

варіанти відповідей

d≈6,5 м

d≈7 м

d≈0,27 м

d≈27 м

Запитання 8

Кут між відбитим променем та заломленим становить 75°, а кут заломлення 45°. Знайдіть кут падіння світла і показник заломлення рідини. 

варіанти відповідей

α=180°, n21≈1,22

α=45°, n21≈3,2

α=30°, n21≈1,5

α=60°, n21≈1,22

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест