Діагностична робота з алгебри за 8 клас 1 варіант

Додано: 23 червня
Предмет: Алгебра, 9 клас
24 запитання
Запитання 1

Розкладіть на множники квадратний тричлен: -х2 - 8х + 33

(виберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

-(х - 3)(х + 11)

(х - 3)(х - 11)

(3 - х)(х + 11)

(х +3)(х -11)

-(х - 3)(х - 11)

Запитання 2

Квадратний тричлен розкладається на лінійні множники за формулою: 

варіанти відповідей

ах2+bх-с= -а(х-х1)(х-х2)

ах2+bх-с= (х-х1)(х-х2)

ах2+bх-с= а(х-х1)(х-х2)

ах2+bх-с= а(х+х1)(х+х2)

Запитання 3

Скільки розв'язків має біквадратне рівняння: х4 + 5х2 + 36 = 0?

варіанти відповідей

немає розв'язків

один

два

три

чотири

визначити неможливо

Запитання 4

Оберіть числа, які записані в стандартному вигляді:

(виберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

 0,05 ⋅ 10ˉ⁹

1,92⋅10⁶

1,001⋅10ˉ⁴  

18,2⋅10⁵

10,1⋅10-3

Запитання 5

Знайдіть за теоремою Вієта суму і добуток коренів квадратного рівняння: х2 + 7х +10 = 0

(у відповідь запишіть спочатку суму, потім добуток)

варіанти відповідей

7 і 10

10 і 7

-7 і -10

-7 і 10

-10 і 7

-10 і -7

Запитання 6

Яке з чисел є коренем рівняння: 3х² - 5х + 2 = 0 ?

варіанти відповідей

1

0

2

-1

-2

Запитання 7

Яка фігура є графіком функції у=х2?

варіанти відповідей

коло

пряма

гіпербола

парабола

вітка параболи

Запитання 8

Знайдіть значення виразу: √5⋅√0,2 + (-√2)2 

варіанти відповідей

5

-3

3

4

-1

немає правильної відповіді

Запитання 9

Оберіть правильні твердження. (Виберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Квадратне рівняння називається зведеним, якщо один із коефіцієнтів дорівнює 0.

Квадратне рівняння називається зведеним, якщо всі його коефіцієнти дорівнюють 1.

 Квадратне рівняння називається зведеним, якщо старший коефіцієнт дорівнює 1.

Квадратне рівняння називається повним, якщо жоден із його коефіцієнтів не дорівнює 0.

Квадратне рівняння називається неповним, якщо один або два із його коефіцієнтів (крім першого) дорівнюють 0.

Запитання 10

Множину раціональних чисел позначають літерою

варіанти відповідей

N

Z

Q

I

R

Запитання 11

Виберіть із заданої множини усі числа, які є раціональними: -2; 0; 1; ⅝; -5,8; 17; √3 .

варіанти відповідей

-2; 0; 1; √3

 -2; 0; 1; ⅝; -5,8; 17; √3

1; ⅝; -5,8; 17; √3

-2; 0; 1; ⅝; -5,8; 17

Запитання 12

Який з наведених виразів є цілим виразом?

варіанти відповідей

8 / х3

(х+3) ⁄ 8

8 / (х+3)

(х-3) ⁄ 8х

Запитання 13

Знайти корені рівняння х² + 5х = 0

варіанти відповідей

0

-5

5

0 і 5

-5 і 0

Запитання 14

Числа х₁ і х₂ є коренями рівняння х² - 6х - 1 = 0. Знайти (х₁⋅х₂)²

варіанти відповідей

32

-6

1

36

6

-1

Запитання 15

Обчисліть: √8̅5̅²̅−̅8̅4̅²̅

варіанти відповідей

1

12

13

14

немає правильної відповіді

Запитання 16

Розкладіть на множники квадратний тричлен 2 - 8х - 3.

(виберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

3(х - 3)(х + 1)

(х + 3)(х - 1/3)

(х + 3)(3х - 1)

3(х - 3)(х + 1/3)

(3х + 1)(х - 3)

Запитання 17

Якщо в знаменнику дробового виразу міститься змінна, ми можемо виконати це ділення лише тоді, коли...

варіанти відповідей

знаменник дорівнює 0.

знаменник відсутній.

знаменник будь-який.

знаменник не дорівнює 0.

Взагалі виконати ділення неможливо.

Запитання 18

Раціональні вирази - це...

варіанти відповідей

цілі вирази

дробові вирази

цілі та дробові вирази

буквені вирази

Запитання 19

Для яких значень змінної не має змісту вираз 8 / (2х - 5)?

варіанти відповідей

-2,5

 2

5

2,5

0

-5

Запитання 20

Знайдіть значення виразу: 32-5 ∙ 644

варіанти відповідей

2-1

2

1∕4

32

32-1

Запитання 21

Знайдіть значення виразу: 3-1(⅔)-2

варіанти відповідей

4 ∕ 9

4 ∕ 3

4 ∕ 27

3 ∕4

9 ∕ 4

Запитання 22

Укажіть більший корінь рівняння:

х2 -14х + 40=0

варіанти відповідей

10

4

-4

40

-10

Запитання 23

Записати у вигляді степеня з основою а:

( а2 ) -3 ⋅ а5 : а-7

варіанти відповідей

а-18

а-4

а-8

а6

немає правильної відповіді

Запитання 24

Для функції у=√х знайдіть значення у, яке відповідає значенню х=4.

варіанти відповідей

2

- 2

16

- 2 або 2

- 16

- 16 або 16

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест