https://www.youtube.com/watch?v=VV1EmmHd1Bc&ab_channel
Назви звірят, які сиділи у лісі на галявині?
Якими карамельками ласували звірята?
Скільки цукерок на словах міг з’їсти зайчик?
Чим міг вихвалятися вовчик?
Встанови відповідність:
1. Шматок а) шоколаду
2. Гора б) цукерок
3. Океан в) компоту
4. Магазин г) пирога
Встанови послідовність подій:
1_ То ти погано мене знаєш, друже!
2_ Ого як багато. Випити цілий океан.
3_ Це ж моя улюблена цукерка!
4_ Знаєш друже, апетиту сьогодні немає!
5_ До-о-овго дивився він на карамельку, аж поки не заснув.
Встав пропущене слово.
Мабуть, зрозумів, що сказати куди …, аніж зробити.
Які прислів’я найкраще підходять до змісту твору?
1. Від слова до діла далека дорога.
2. Словами і туди, і сюди , а ділами нікуди.
3. Слово не горобець, вилетить не спіймаєш.
4. Гостре словечко коле сердечко.
5. Ласкаве слово веселить цілий день.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома