https://www.youtube.com/watch?v=VV1EmmHd1Bc&ab_channel
Назви звірят, які сиділи у лісі на галявині?
Чим ласували звірята?
Скільки цукерок на словах міг з’їсти Зайчик?
Чим вихвалявся Вовчик?
Встанови відповідність:
1. Шматок а) шоколаду
2. Гора б) цукерок
3. Океан в) компоту
4. Магазин г) пирога
Встанови послідовність подій:
1_ То ти погано мене знаєш, друже!
2_ Ого як багато. Випити цілий океан.
3_ Це ж моя улюблена цукерка!
4_ Знаєш друже, апетиту сьогодні немає!
5_ До-о-овго дивився він на карамельку, аж поки не заснув.
Встав пропущене слово.
Мабуть, зрозумів, що сказати куди …, аніж зробити.
Які прислів’я найкраще підходять до змісту твору? (Познач 3 прислів'я)
1. Від слова до діла далека дорога.
2. Словами й туди, й сюди, а ділами нікуди.
3. Слово не горобець, вилетить не спіймаєш.
4. Гостре словечко коле сердечко.
5. Ласкаве слово веселить цілий день.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома