2. Визнач жанр прочитаного твору.
3. Що почав майструвати Петрик?
4.Чому восени рясно-рясно вродили бабусині яблуні?
5.Познач речення, в якому розповідається про користь шпаків.
6. Познач речення з тексту.
7. Познач прислів’я, яке найточніше виражає головну думку твору.
8.Познач правильну послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.
а) Шпаки прилетіли.
б) Червиві яблука.
в) Шпаківню повісили на каштані.
г) Рясний урожай.
д) Настала весна.
9. Позна рядочки , з яких ми дізнаємося про чудесних пташок
10. Про яких шкідників говориться в творі?
11. Напиши назву пташки.
А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома