Позначте рядок дієприкметників:
Позначте рядок дієприкметників доконаного виду:
Позначте рядок дієприкметників доконаного виду:
Позначте рядок активних дієприкметників:
Позначте речення, у якому дієприкметник є означенням:
Укажіть рядки пасивних дієприкметників:
Позначте рядки, в яких дієприкметники з не пишуться разом:
Позначте речення з дієприкметниковим зворотом, який стоїть перед означуваним словом (розділові знаки опущено):
Позначте правильні твердження:
Укажіть речення, у яких правильно розставлено розділові знаки:
Укажіть відповідність між дієприкметником, ужитим у реченні, та його характеристикою. Він похапцем відбирав з-поміж сухуватих стернин важкі, одсирілі на дощ колоски.
Укажіть речення з дієприкметниковими зворотами.
(1) До вечора з горища було знесено кілька великих картонних коробок. (2) Правда, вони були дуже запилені і вкриті павутиною. (3) І хоч у тому нічого цікавого не було, діти стояли біля тих коробок і вдивлялися в них, як у найбільше диво. (4) Спочатку з ящиків діставали довгі ланцюги, склеєні з кольорового паперу. (5) Далі виймалися маленькі, як лялькові, кошички, теж обклеєні кольоровим папером. (6) Їх було наповнено зовсім крихітними квітами або цукерками. (7) За ними діставали ангелів з кольоровими голівками, наче вирізаними з лакованих листівок. (8) Ці ангели були в одязі, обсипаному золотими або срібними іскорками.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома