Дієслово

Додано: 13 листопада 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
17 запитань
Запитання 1

Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.

...батьки познайомилися й одружилися близько ... років тому, і вони неодмінно ... відсвяткувати цей ювілей у колі ...

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Юлині, п’ятидесяти, хотять, родичей

 Юліни, п’ятдесяти, хочуть, родичів

Юлині, п’ятидесяти, хочуть, родичів

Юлині, п’ятдесяти, хочуть, родичів

Юліні, п’ятдесяти, хотять, родичів 

Запитання 2

Помилку в закінченні особової форми дієслова допущено в рядку

варіанти відповідей

борешся, пустимо, купите

 гоєш, мелимо, їздете 

знаємо, полощеш, чешете 

 варимо, гудеш, сопете

радить, косите, смажиш

Запитання 3

Правильно вжито дієслівну форму в реченні 

варіанти відповідей

Ти їсиш піцу " Чотири сири" ?

Знов сьогодні сусіди смажуть картоплю.

Посажений дідусем яблуневий сад до сих пір радує усіх мешканців села.

Не зважаємо на час.

Запитання 4

У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ

варіанти відповідей

коси

 стережи

даси

 вези

Запитання 5

У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ

варіанти відповідей

стань

станьмо

станьте

давай ставай

Запитання 6

Букву И треба писати в особових закінченнях дієслів у всіх словах рядка

варіанти відповідей

нос_те, хазяйну_те, чита_те

бурмоч_те, бач_ш, опану_ш

аркан_мо, економ_те, міт_ш

кол_те, взу_ш, лет_ш

Запитання 7

Букву Е треба писати в особових закінченнях дієслів в усіх словах рядка

варіанти відповідей

леж_ш, співа_мо, хоч_мо

ліз_мо, плещ_мо, клич_ш

держ_шся, тисн_ш, див_шся

люб_ш, твор_мо, до_мо

Запитання 8

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму наказового способу дієслова в рядку

варіанти відповідей

 збережімо

давай кричати

ріж

постав

Запитання 9

У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ 

варіанти відповідей

ходімо

давай неси

відповідай

скажи

Запитання 10

НЕМАЄ помилок у дієслівних формах рядка 

варіанти відповідей

 з’їздиш, стелимо, переносимо

боримося, підберите, возешся

ходемо, носиш, пишеш

ревеш, просеш, пишеш

Запитання 11

Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.

Ще два _____ тому в кронах деяких дерев зажевріли _____ листочки, усе _____ стають вечори, чарівниця осінь _____ землю. 

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

тижня, жовто - гарячі, прехолодніші, огортає

тижня, жовтогарячі, надто холодніші, огартає

тижні, жовтогарячі, холоднішими, огортає

тижні, жовто - гарячі, холодніші, огартає

Запитання 12

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні

Пожовкле листя все  падало й падало,  лягаючи зм’яким шелестом нам під ноги.

варіанти відповідей

 дієслово

прикметник

дієприкметник

дієприслівник

безособова форма дієслова

Запитання 13

Наказовий спосіб дієслова утворено правильно в рядку

варіанти відповідей

біжіть

буду бігти

давай біжи

вже біжу

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому всі слова — дієслова:

варіанти відповідей

прочитати, читання, стрибати, співати

діяти, розбігтися, роздягтися, стрибнув

дивлюсь, благаю, розпишу, думка

біг, думати, писав, розмалював

Запитання 15

Які є форми дієслова?

варіанти відповідей

 дієприслівник і прислівник

дійсна, умовна, наказова

дієприкметник, дієприслівник, особове дієслово, неозначена форма , безособова форма на -но,-то

доконана, недоконана, теперішня, минула, майбутня

Запитання 16

Дієслово у формі другої особи вжито у реченні:

варіанти відповідей

Хлопець схопив списа і кинув у вовка.

Мости з сучасного в майбутнє будуємо.

Лиш в труді велике натхнення знайдеш.

Кущі жасмину і бузку вкрилися росою.

Запитання 17

Позначте речення з безособовим дієсловом. (кілька варіантів відповіді)

варіанти відповідей

У садку пахло свіжими яблуками.

Теплом війнуло в розчинене вікно.

Я не хочу кави.

У садку пахла свіжоскошена трава.

Уже третій день дощить.

Дрімається. У лісі гуде, свище, блискає.

Грім струсонув землю.

Розбіглися дівчата воду носити, вівці заганяти, вечерю носити.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест