Диплом

Додано: 15 червня
Предмет: Технології, 11 клас
27 запитань
Запитання 1

Місцевий вагон - це 

варіанти відповідей

вагон, з яким виконуються операції завантаження і розвантаження

вагон, з яким виконуються операції завантаження

вагон, з яким виконуються операції розвантаження

напіввагон

Запитання 2

Коефіцієнт подвійних операцій

варіанти відповідей

показує скільки вантажних операцій виконуються із напіввагоном. Встановлюється в межах від 1 до 2

показує скільки вантажних операцій виконуються із місцевим вагоном. Встановлюється в межах від 1 до 2

показує скільки вантажних операцій виконуються із приватним вагоном. Встановлюється в межах від 1 до 2

показує скільки вантажних операцій виконуються із цистерною. Встановлюється в межах від 1 до 2

Запитання 3

Опорна станція це

варіанти відповідей

роздільні пункти з колійним розвитком на двоколійних лініях, основним призначенням яких є пропуск і обгін поїздів. В необхідних випадках на обгінних пунктах здійснюється переведення напрямку руху поїзда з однієї головної колії на іншу.

роздільні пункти на одноколійних лініях, основним призначенням яких є пропуск, схрещення і обгін поїздів. На роз'їздах можуть виконуватися вантажні та пасажирські операції, якщо вони відкриті для виконання цих операцій.

призначенні для пропуску, схрещення, обгону поїздів, проведення маневрів зі збірними поїздами (причеплення, відчеплення, подача і прибирання вагонів), вантажні операції, посадка і висадка пасажирів, прийом, видача, навантаження і вивантаження багажу, поштові операції, в деяких випадках завантаження і формування маршруту відправника.

це проміжна станція, на якій сконцентрована вантажна робота за рахунок закриття сусідніх станцій для виконання вантажних операцій.

 На опорній станції повинні бути вантажні пристрої (склади, площадки, крани), додаткові колії, збільшений штат працівників.

Запитання 4

Графік руху поїздів – це

варіанти відповідей

основний нормативно-технологічний документ, що регламентує роботу усіх підрозділів транспорту з організації руху поїздів.


документ, що регламентує роботу усіх підрозділів транспорту з організації руху поїздів.

На основі графіка руху визначають:

1 Показники використання рухомого складу

2 Штат працівників

3 узгодженість у діях вантажовідправників і вантажоодержувачів.

основний нормативно-технологічний документ, що регламентує роботу усіх підрозділів транспорту з організації руху поїздів.

На основі графіка руху визначають:

1 Показники використання рухомого складу

2 Штат працівників

3 узгодженість у діях вантажовідправників і вантажоодержувачів.

основний нормативно-технологічний документ, що регламентує роботу усіх підрозділів транспорту з організації руху поїздів.

На основі графіка руху визначають:

1 Показники використання рухомого складу

2 Штат працівників


Запитання 5

Складання графіка руху поїздів починається із 

варіанти відповідей

одноколійної дільниці Г-М. Спочатку прокладають швидкі, пасажирські, приміські поїзди, а потім вантажні: збірні, наскрізні, дільничні поїзди.

одноколійної дільниці Г-Д. Спочатку прокладають швидкі, пасажирські, приміські поїзди, а потім вантажні: збірні, наскрізні, дільничні поїзди.

одноколійної дільниці Г-М. Спочатку вантажні: збірні, наскрізні, дільничні поїзди.

одноколійної дільниці Г-В. Спочатку прокладають швидкі, пасажирські, приміські поїзди, а потім вантажні: збірні, наскрізні, дільничні поїзди.

Запитання 6

Вимоги ПТЕ до графіка руху поїздів:

варіанти відповідей

задоволення потреб у перевезенні пасажирів і вантажів

безпека руху поїздів

найефективніше використання пропускної і провізної спроможності ділянок та перероблюючої спроможності станцій.

раціональне використання рухомого складу

задоволення потреб вантажоодержувачів

дотримання встановленої тривалості безперервної роботи локомотивних бригад

можливість виконання робіт з поточного утримання та ремонту колій та споруд.

Запитання 7

Який по типу виконаний вами графік руху поїздів?

варіанти відповідей

1 Парний, тому що на ньому прокладена однакова кількість парних і непарних поїздів.

2 Непаралельний, томущо наньому прокладені поїзди різних категорій, які рухаються по перегону із різними швидкостями.

3 паралельний, томущо наньому прокладені поїзди різних категорій, які рухаються по перегону із одинаковими швидкостями.

4 Не максимальний, тому що на ньому прокладена не максимальна кількість поїздів

Запитання 8

Збірний поїзд (на графіку руху поїздів зображається чорним штрих-пунктиром.)

варіанти відповідей


Нумерація 3001-3398

Номерація 2001-2998

який проходить без переробки хочаб одну технічну станцію.

Номерація 3401-3448

 призначений для розвезення місцевого вантажу по станціям однієї дільниці

Нумерація 1-150

Запитання 9

Наскрізний поїзд (на графіку руху поїздів зображається синьою лінією.)

варіанти відповідей

Номерація 2001-2998

це поїзд, який проходить без переробки хочаб одну технічну станцію.

Нумерація 3001-3398

Номерація 3401-3448

призначений для розвезення місцевого вантажу по станціям однієї дільниці

Нумерація 6001-6998

Запитання 10

Дільничний поїзд ( на графіку руху зображається чорною лінією)

варіанти відповідей

Нумерація 3001-3398

Номерація 2001-2998

це поїзд, який проходить без переробки хочаб одну технічну станцію.

Номерація 3401-3448

призначений для розвезення місцевого вантажу по станціям однієї дільниці

Нумерація 150-298

Запитання 11

Пасажирські, швидкі, приміські поїзди на графіку руху зображаються червоною лінією.

Нумерація 

варіанти відповідей

швидких поїздів 1-150

          Пасажирських 150-298

         Приміські поїзди 6001- 6998

швидких поїздів 6001-6998

          Пасажирських 150-298

         Приміські поїзди 150-298

швидких поїздів 150-298

          Пасажирських 1-150

         Приміські поїзди 6001- 6998

швидких поїздів 6001-6998

          Пасажирських 150-298

         Приміські поїзди 1-150

Запитання 12

Пропускна спроможність – це 

варіанти відповідей

найбільше число поїздівабо пар поїздів, які можуть бути пропущенні по даній дільниці при певній технічній оснащеності і даній системі організації руху поїздів.

найменше число поїздівабо пар поїздів, які можуть бути пропущенні по даній дільниці при певній технічній оснащеності і даній системі організації руху поїздів.

Запитання 13

Пропускна спроможність розраховується в таких величинах:

варіанти відповідей

поїздах

парах поїздів

вагонах

тонах вантажу

Запитання 14

Кількісні показники:

варіанти відповідей

розміри руху пасажирських та вантажних поїздів

розміри завантаження та розвантаження

середньодобовий пробіг вагона

прийом та здача вагонів та поїздів

 


Запитання 15

Якісні показники:

варіанти відповідей

обіг вагону

дільнична, технічна швидкості та коефіцієнт швидкості

простій під однією вантажною операцією та на одній технічній станції

середньодобовий пробіг вагона

Запитання 16

Обіг вагону – це

варіанти відповідей

Час від моменту закінчення одного завантаженя до моменту закінчення наступного завантаження.( Одиниці вимірювання години або доби. Обіг вагону необхідно зменшувати).

Час від моменту закінчення одного завантаженя до моменту закінчення наступного завантаження.( Одиниці вимірювання години або доби. Обіг вагону необхідно збільшувати ).

Запитання 17

Технічна швидкість – це

варіанти відповідей

середня швидкість руху поїздівпо дільниці, яка враховує чистий час ходу поїздів по перегонах, час на розгін і гальмування та час стоянок на проміжних станціях

 середня швидкість руху поїздівпо дільниці, яка враховує чистий час ходу поїздів по перегонах та час на розгін і гальмування

 


Запитання 18

Дільнична швидкість - це

варіанти відповідей

середня швидкість руху поїздівпо дільниці, яка враховує чистий час ходу поїздів по перегонах та час на розгін і гальмування

 середня швидкість руху поїздівпо дільниці, яка враховує чистий час ходу поїздів по перегонах, час на розгін і гальмування та час стоянок на проміжних станціях

 


Запитання 19

Коефіцієнт швидкості це

варіанти відповідей

відношення дільничної швидкості до технічної.

відношення технічної швидкості до дільничної.

Запитання 20

При побудові одноколійної дільниці використовувались 

варіанти відповідей

Інтервал схрещення

неодночасового прибуття

міжпоїзний інтервал в пакеті

попутнього слідування

Запитання 21

На двоколійній дільниці використовувались

варіанти відповідей

неодночасового прибуття

міжпоїзний інтервал в пакеті

інтервал схрещення

попутнього слідування

Запитання 22

Інтервалом схрещення називається

варіанти відповідей

 мінімальний проміжок часу від моменту про- слідування або прибуття поїзда на станцію до моменту відправлення наступного поїзда протилежного напрямку 

 


мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на станцію до моменту прибуття або прослідування іншого поїзда протилежного напрямку

мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на сусідню станцію або прослідування до моменту про слідування або відправлення іншого поїзда попутного напрямку на звільнений перегін

Запитання 23

Інтервалом неодночасового прибуття поїздів протилежних напрямків називається

варіанти відповідей

 мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на станцію до моменту прибуття або прослідування іншого поїзда протилежного напрямку

мінімальний проміжок часу від моменту про- слідування або прибуття поїзда на станцію до моменту відправлення наступного поїзда протилежного напрямку

мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на сусідню станцію або прослідування до моменту про слідування або відправлення іншого поїзда попутного напрямку на звільнений перегін

Запитання 24

Інтервалом попутнього слідування поїздів називається 

варіанти відповідей

мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на сусідню станцію або прослідування до моменту про слідування або відправлення іншого поїзда попутного напрямку на звільнений перегін

мінімальний проміжок часу від моменту прибуття поїзда на станцію до моменту прибуття або прослідування іншого поїзда протилежного напрямку

мінімальний проміжок часу від моменту про- слідування або прибуття поїзда на станцію до моменту відправлення наступного поїзда протилежного напрямку

Запитання 25

Середньодобовий пробіг вагону-це

варіанти відповідей

 відстань, яку проходить вагон в середньому за одну добу 

мінімальний проміжок часу, яким розмежовуються поїзди при слідування по ділянках, які обладнані автоблокуванням

Запитання 26

Пакетом називається 

варіанти відповідей

мінімальний проміжок часу, яким розмежовуються поїзди при слідування по ділянках, які обладнані автоблокуванням

два або більше поїздів одного напрямку, відправлених один за одним з розмежуванням блок-дільницями, міжпостовими перегонами або з розмежуванням часом

Запитання 27

Міжпоїзний інтервал в пакеті – 

варіанти відповідей

мінімальний проміжок часу, яким розмежовуються поїзди при слідування по ділянках, які обладнані автоблокуванням

два або більше поїздів одного напрямку, відправлених один за одним з розмежуванням блок-дільницями, міжпостовими перегонами або з розмежуванням часом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест