Діагностична контрольна робота ІІ курс

Додано: 23 жовтня
Предмет: Математика, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

На проміжку [2; 5] знайдіть найбільше і найменше значення

функції:

f(x) = -10/x

варіанти відповідей

max = -2

min = -2

max = -5

min = -5

Запитання 2

Через які точки проходить графік функції y = x-5 ?

варіанти відповідей

A (0; 0);

B (4; 64);

C –1/2; –32);

D (–3; 81)

Запитання 3

Обчисліть значення виразу:

варіанти відповідей

49/16

7/4

343/64

7/1024

Запитання 4

Знайдіть значення виразу: (3–3,5)5 : 3–1,5 ∙ 314



варіанти відповідей

9

1/9

3

1/3

Запитання 5

Вказати пару паралельних прямих:

варіанти відповідей

А1В1 || D1C1

DC || C1B1

AD || BC1

BC || C1C

Запитання 6

Вказати пару мимобіжних прямих:

варіанти відповідей

А1В1 і C1D1

DC і C1B1

AD і BC

BC і C1C

Запитання 7

Вказати пару перпендикулярних прямих:

варіанти відповідей

А1В1 ⊥ C1D1

DC ⊥ C1B1

AD ⊥ BC

BC ⊥ C1C

Запитання 8

Знайти значення виразу ∜28

варіанти відповідей

√2

∜2

4

2

Запитання 9

Яка з рівностей НЕ є тотожністю?

А) cos 2α = cos 2α − sin 2α

Б) sin 2α + cos 2α = 1;

В) tg α =cos α ∕ sin α;

Г) sin 2α = 2sin αcos α.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

інша відповідь

Запитання 10

Обчисліть cos 240⁰.

варіанти відповідей

1/2

-1

√3/2

-1/2

Запитання 11

Спростити вираз:

1 - sin2 α - cos2 α =

варіанти відповідей

1

0

2cos2α

-2

Запитання 12

Записати у вигляді многочлена: (а – 10)(а + 10) = 

варіанти відповідей

а) а2 – 100 

б) а2-10

в) інша відповідь

г) а2 – 20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест