5. Морфологія - це....
При уторенні наказового способу допущено помилку в рядку
У всіх дієсловах на місці пропущених букв потрібно писати букву Е або Є в рядку
Лише активні дієприкметники наведено в рядку
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду
Усі прикметники узгоджені з іменниками правильно в рядку
Неправильно узгоджено прикметник з іменником
Закінчення -ю у формі орудного відмінка однини треба писати в усіх іменниках рядка
Усі прикметники узгоджені з іменниками правильно в рядку
Правильно узгоджено іменник з прикметником в усіх реченнях, ОКРІМ
Правильно утворено форму 3-ї особи множини від інфінітива
Визначте рід слів забіяка, сирота, базіка
Вказати усі правильно записані займенники
Правильно розставлені розділові знаки в реченні
Закінчення -ать (-ять) у 3-й особі множини мають обидва дієслова рядка
Прочитайте уривок з поезії (цифра в дужках позначає наступне слово).
(1)Звучи! Хай серце (2)відпочине,
(3)Спів хай (4)зачарує рідний край.
Наша пісне, пісне солов'їна, -
Своїх слів крилатих не (5)втрачай!
Дієсловами є всі слова, ОКРІМ позначеного цифрою
У першому реченні вжито прикметників
[1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро народжене льодовиком. [4] Ось він, прорвавши пелену туману, виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.
Пуктуаційну помилку допущено в реченні
[1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро, народжене льодовиком. [4] Ось він прорвавши пелену туману виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.
Однорідні підмети є в реченні
[1] Перші християнські князі дуже пильно зважали на те, щоб громадянству дати початки грамотності й науки. [2] Школи містилися при кафедральних церквах у великих містах: тут було більше освіченого духовенства, що ставало за вчителів. [3] Були також школи при монастирях, а згодом і по селах почали вчити молодь. [4]Учителями були священники та дяки. [5]За підручники слугували богослужебні книги, зокрема Псалтир. [6] Учитель навчав усіх разом, показуючи їм, як писати і читати. [7] Але власне кажучи, і від світських людей не вимагали особливо великого знання.
Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома