У туриста є 10 однакових за розмірами консервних банок, серед яких 4 банки – з тушкованим м’ясом, 6 банок – з рибою. Під час зливи етикетки відклеїлися. Турист навмання взяв одну банку. Яка ймовірність того, що вона буде з рибою? (ЗНО 2009)
Пасічник зберігає мед в однакових закритих металевих бідонах. Їх у нього дванадцять: у трьох бідонах міститься квіткових мед, у чотирьох – мед із липи, у п’яти – мед із гречки. Знайдіть імовірність того, що перший навмання відкритий бідон буде містити квітковий мед. (ЗНО 2010)
На полиці знаходяться 18 однакових скляних банок із джемом. Серед них 6 банок з абрикосовим джемом, 12 – з яблучним. За кольором джеми не відрізняються один від одного. Господиня навмання взяла одну банку. Яка ймовірність того, що вона буде з абрикосовим джемом? (ЗНО 2010)
Студент на першому курсі повинен вибрати одну з трьох іноземних мов, яку вивчатиме, та одну з п'яти спортивних секцій, що відвідуватиме. Скільки всього існує варіантів вибору студентом іноземної мови та спортивної секції? (ЗНО 2014)
Заступник директора школи складає розклад уроків для 9-го класу. Він запланував на понеділок шість уроків з таких предметів: геометрія, біологія, англійськамова, хімія, фізична культура, географія. Скільки всього існує різних варіантів розкладу уроків на цей день, якщо першим уроком може бути або геометрія, або хімія (ЗНО 2015)
З усіх натуральних чисел, більших за 9 і менших за 20, навмання вибирають одне число. Знайдіть ймовірність того, що вибране число буде простим. (ЗНО 2014)
Учню треба придбати лінійку і транспортир. У магазині у продажу є три види транспортирів та чотири види лінійок, а також два види наборів, що складаються з лінійки і транспортира. Скільки всього варіантів у учня придбати лінійку і транспортир? (ЗНО 2015)
Випущено партію з 300 лотерейних білетів. Ймовірність того, що навмання обраний білет буде виграшним дорівнює 0,2. Знайдіть кількість білетів без виграшу. (ЗНО 2015)
У торбинці лежать 5 цукерок з молочного шоколаду та m цукерок з чорного. Всі цукерки однакові на дотик. Якого найменшого значення може набувати m, якщо ймовірність навмання витягнути цукерку з молочного шоколаду менша за 0,25.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома