Дизельне паливо

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Технології
Тест виконано: 124 рази
10 запитань
Запитання 1

Перевагою дизельного палива над бензинами є:

варіанти відповідей

простота виробництва;

широка сировинна база для виробництва;

економічність;

несхильність до самозаймання.

Запитання 2

Що таке цетанове число?

варіанти відповідей

показник випаровування дизельного палива;

показник пожежонебезпечності дизельного палива;

показник екологічності дизельного палива;

показник займистості дизельного палива.

Запитання 3

Які речовини в складі дизельного палива викликають корозійне зношення деталей?

варіанти відповідей

вміст сірки, сірчаних сполук та кислот;

вміст азоту та азотистих сполук та кислот;

вміст фосфору та сірки;

вміст кремнію та кремнієвих сполук.

Запитання 4

Що визначає процеси випаровування та утворення суміші в дизелях?

варіанти відповідей

фракційний склад;

температура спалаху;

в’язкість і густина;

зольність.

Запитання 5

Яка в’язкість найкраща для дизельного палива при 200°C?

варіанти відповідей

(2,5-4) х 10-6 мм2/с;

(25-40) х 10-6  мм2/с;

(5-7) х 10-6  мм2/с;

(0,25-0,4) х 10-6 мм2/с.

Запитання 6

Що характеризує схильність палива до утворення відкладень?

варіанти відповідей

коксованість;

корозійна агресивність;

зольність;

кислотність.

Запитання 7

Чи допускається вміст механічних домішок у дизельному паливі?

варіанти відповідей

в межах до 10%;

в межах до 5%;

в межах до 2%;

не допускається.

Запитання 8

Основними низькотемпературними властивостями є:

варіанти відповідей

зольність та коксівність;

помутніння та застигання;

цетанове і йодне число;

кислотність і фракційний склад.

Запитання 9

Яка група вуглеводнів не бажана у дизельному паливі?

варіанти відповідей

н-парафіни;

ізопарафіни;

ароматичні;

нафтенові;

Запитання 10

Які компоненти входять до складу еталонного палива для визначення цетанового числа:

варіанти відповідей

н-цетан, гептан;

н-гептан, ізооктан;

ά-метилнафталин, н-цетан;

ά-метилнафталин, пентан.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест