Дмитро Кузьменко "Чим корова не собака?"(Хрестоматія сучасної дитячої літератури" 3-4 клас)

Любі учні, сподіваюся, ви прочитали твір Дмитра Кузьменка "Чим корова не собака?".

Якщо- ні, розгорніть Хрестоматію сучасної дитячої літератури, відшукайте цей твір і прочитайте його уривок.

Потім пройдіть тестування на оцінку.

Пам'ятайте, що тест відкритий тільки сьогодні. Тому прошу, не баріться, попрацюйте.

Бажаю усім легких питань та правильних відповідей.


Додано: 16 жовтня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
10 запитань
Запитання 1

Прочитаний твір "Чим корова не собака?" є ...

варіанти відповідей

літературним твором

народним твором

просто твором

Запитання 2

До якого жанру належить твір Дмитра Кузьменка?

варіанти відповідей

вірш

притча

оповідання

казка

Запитання 3

Вкажи правильне значення слів та виразів, які використані автором у творі

варіанти відповідей

Химерна - чудернацька, пришпанделити - причепити, концепція - щось цікаве, перформанс - діяти швидко.

Химерна -коротка, пришпанделити - поглянути на щось, концепція - багато справ, перформанс - коротка вистава.

Химерна - чудернацька, пришпанделити - причепити, концепція - погляд на явище, перформанс - коротка вистава.

Запитання 4

Що добре вдавалося малювати головному герою?

варіанти відповідей

собак

корів

котів

птахів

Запитання 5

Про що оголосили у школі?

варіанти відповідей

про виставку

про концерт

про конкурс

Запитання 6

Який був головний приз за перемогу?

варіанти відповідей

меблі

телевізор

холодильник

Запитання 7

Кого намалював хлопчик?

варіанти відповідей

собаку з рогами

корову з крилами

собаку з крилами

Запитання 8

Що сталося з малюнком?

варіанти відповідей

програв

переміг

зіпсувався

Запитання 9

Чому вчителька більше не доручала головному герою малювати стінгазети?

варіанти відповідей

тому, що він не хотів малювати

тому, що він не вмів малювати

тому, що вчителька була зайнята

Запитання 10

Визнач головну думку твору?

(подумай, чому вчить нас це оповідання)

варіанти відповідей

Не берися за діло, якщо не вмієш.

Спочатку треба подумати, а потім робити.

Завжди варто вірити у свої сили.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест