23. Проаналізуйте таррдження стосовно рослини, зображеної на рисунку, й укажіть пррвильні. ( Квасоля)
І — розмножується насінням;
II — запилюється за допомогою вітру;
III — формує сухі плоди.
24.Проаналізуйте твердження стосовно тварини, зображеної на рисунку, і вкажіть правильні.
І — має одне коло кровообігу;
II — видільна система представлена нирками;
III — травна система закінчується клоакою
25.Проаналізуйте твердження стосовно механізму колінного рефлексу та вукажіть правильні.
І — цифра 1 вказує на чутливий нейрон; II — цифра 2 вказує на руховий;
цифра 3 вказує на робочий орган.
26. Установіть відповідність між генотипом (1-4) і його фенотиповим проявом (А—Д). Гени,що обумовлюють сірий колір та довгі крилам повністю домінують над генами, що обумовлюють чорний колір тіла та вкорочені крила.
26. Установіть відповідність між генотипом (1-4) і його фенотиповим проявом (А—Д). Гени,що обумовлюють сірий колір та довгі крилам повністю домінують над генами, що обумовлюють чорний колір тіла та вкорочені крила.
26. Установіть відповідність між генотипом (1-4) і його фенотиповим проявом (А—Д). Гени,що обумовлюють сірий колір та довгі крилам повністю домінують над генами, що обумовлюють чорний колір тіла та вкорочені крила.
26. Установіть відповідність між генотипом (1-4) і його фенотиповим проявом (А—Д). Гени,що обумовлюють сірий колір та довгі крилам повністю домінують над генами, що обумовлюють чорний колір тіла та вкорочені крила.
27.Установіть послідовнісь етапів біосинтезу білка
27.Установіть послідовнісь етапів біосинтезу білка
27.Установіть послідовнісь етапів біосинтезу білка
27.Установіть послідовнісь етапів біосинтезу білка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома