Укажіть рослину у якої формуються соковиті плоди
Укажіть безхребетну тварину, що має замкнену кровоносну систему?
Які рецептори є в складі шкіри?
Укажіть формені елементи крові, що забезпечують транспорт кисню та частково вуглекислого газу.
Укажіть гідрофобну речовину!
Укажіть місце розташування ДНК в еукаріотичній клітині:
Кожна еукаріотична клітина містить цитоплазму, ядро органели та відокремлення від зовнішнього середовища
Укажіть процес створення органічних сполук з неорганічних, який супроводжується перетворенням світлової енергії в енергію хімічних зв’язків.
Укажіть процес, що забезпечує точність передачі спадкової інформації від материнських клітин дочірнім протягом послідовних клітинних циклів.
Укажіть властивість організмів набувати нових ознак у межах одного виду.
Укажіть автора першої теорії еволюції живої природи.
Укажіть абіотичний фактор. /
Частина друга.
Учні сформулювали кілька суджень з приводу подібності грибів до тварин. Укажіть правильне судження.
Укажіть комаху, яка живиться тваринною їжею.
Проаналізуйте твердження стосовно опорно-рухової системи та вкажіть правильні. І — кістки ростуть у товщину завдяки поділу клітин внутрішнього шару окістя; II — суглоб — це нерухоме з`єднання кісток.
Укажіть судину організму людини, до якої надходить кров з лівого шлуночка серця під час систоли.
Для прокаріотичної клітини характерна наявність
Укажіть хімічний елемент, необхідний для вироблення гормону тироксину.
Укажіть кінцеві продукти повного окиснення вуглеводів.
Яке спадкове захворювання людини спричинюється геномною мутацією?
Ген, що обумовлює сірий колір шерсті у кролів, повністю домінує над геном, що обумовлює чорний колір. Який відсоток кролів у F1 при схрещуванні АА х Аа буде сірого кольору ?
Природрій добір, як рушійна сила еволюції за Ч. Дарвіном проявляється у
Третя частина.
Проаналізуйте твердження щодо структури рослинного організму і вкажіть правильні. І — цифрою 1 позначено шар, якиий містить судини; II — цифрою 2 позначено шар, який міститьситоподібні трубки; III — цифрою 3 позначено шар,що захищає клітини стебла від несприятливих умов зовнішнього
середовища.
Проаналізуйте твердження стосовно тварини, зображеної на рисунку, і виберіть правильні. І — обидві тварини належатьдо ракоподібних; II — водне середовище життя; III — у цієї тварини замкнена кровоносна система.
Проаналізуйте твердження стосовно зображеної системи організму людини та вкажіть правильні. І — у відділі, позначеному цифрою 1, вдихуване повітря очищується від пилу;
II — цифрами 2 і 3 позначено повітроносні шляхи; III — цифрою 4 позначено орган у якому відбувається газообмін.
26. Установіть відповідність між організмом (1-4) та функціональною групою ( А-Д ) до якої він належить
26. Установіть відповідність між організмом (1-4) та функціональною групою ( А-Д ) до якої він належить
26. Установіть відповідність між організмом (1-4) та функціональною групою ( А-Д ) до якої він належить
26. Установіть відповідність між організмом (1-4) та функціональною групою ( А-Д ) до якої він належить
27. Установіть послідовність перебігу процесів енергетичного обміну в клітині.
27. Установіть послідовність перебігу процесів енергетичного обміну в клітині.
27. Установіть послідовність перебігу процесів енергетичного обміну в клітині.
27. Установіть послідовність перебігу процесів енергетичного обміну в клітині.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома