1.Укажіть правильні ознаки другорядних членів речення.
2. Укажіть вид обставини, вжитої у реченні
І як усі лечу з землею в далечінь… (Є. Плужник).
3. Укажіть вид обставини, вжитої у реченні
Нові люди міркують по-новому.
4.Укажіть вид обставини, вжитої у реченні
За таких чуток можна вигадати цілі казки!
5.Укажіть вид обставини, вжитої у реченні Дорога була зіпсована до кінця.
6.Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.
7.Укажіть речення, у якому неправильно розставлено розділові знаки.
8.У реченні Почалися виступи, що позначилися на довгій, але блискучій спортивній кар’єрі… (І. Конончук) слова довгій і блискучій належать…
9.Визначте ряд, у якому правильно визначені другорядні члени для речення
Ця поезія під назвою «Колісниця» визначила подальшу долю Тодося Осьмачки (Н. Зборовська).
10.Укажіть речення, у якому наявне узгоджене означення.
11.Укажіть вид обставини, вжитої у реченні
Був Микола від щастя п’яний, від хмільного людського добра (В. Симоненко).
12.Укажіть вид обставини, вжитої у реченні
Чому і задля чого ми робили ці вчинки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома