1.Як звати подругу, яка запропонувала героїні твору завітати до соціальних мереж?
2.Чи дозволяли героїні твору батьки заходити до соціальних мереж у будь-який час?
3.Чи сподобалось дівчинці спілкуватися в Інтернеті з іншими дітьми?
4.З ким спілкувалися дівчатка в Інтернеті?(декілька відповідей)
5.З ким познайомилась дівчинка у соціальній мережі?
6.Що розповіла дівчинка новому знайомому? (декілька відповідей)
7.Ким виявився новий знайомий насправді?
8.Для чого потрібні правила?
9.Встановіть правильну послідовність частин твору.
1. Ну і що тут такого.
2. Мені пощастило ... цього разу.
3. Цілий новий світ!
4. Комп'ютери усюди!
5. Незнайомець біля футбольного поля.
6. Правила, правила, правила...
7. Комп'ютери все полегшують!
8. Якось нам було нудно.
9. Безпека.
10. Яка найбільш точна проблема розкривається в оповіданні?
11.Який висновок ти зробиш для себе ? (декілька відповідей)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома