Ефект масової комунікації
Використання примітивних, коротких, простих речень і зрозумілих обраів для зменшення спотворення інформації і полегшення сприйняття
Виступ медіа в ролі посередника між владою та громадскістю, коли інформація на декількох каналах уніфікується і спрощується
Вплив попередньої ситуації на наступну, якщо не пройшло багато часу
Створення позитивного іміджу політику
Легітимація певних норм поведінки, які до впливу медіа були неприйнятними, наприклад, неприродній колір волосся або чоловіки у сукнях, а жінки у штанях
Пасивне сприйняття інформації як наслідок емоційного задоволення від комфортних умов надходження інформації
Використання свідчень і експертних оцінок
Перенесення екранних цінностей, норм та правил у реальне життя
Наголошення на незалежності і неупередженості медіа для виклику уявлення про самостійність аналізу реципієнтом (глядачем, слухачем)
Протилежна реакція через надмірність надходження певної інформації
Звернення уваги на повідомлення, роуміння його змісту
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома