невіддільна характеристика людини ,визнання її унікальності , належність до певної спільноти
процес емоційного та свідомого самоототожнення людини з іншою людиною ,групою людей ,засвоєння цінностей і норм спілноти ,до якої вона належить чи прагне
у свідомлення і почуття моральної відповідальності за свої вчинки і поведінку перед собою ,людьми , суспільством .
стійкий юридично визначений правовий звязок між особою і державою ,що визначає іхні права та обовязки
процес входження індивіда в суспільство ,засвоєння і відтворення соціального досвіду ,опанування системи соціальних ролей для взаємодії на основі соціальних норм
спільнота ,членів якої обєднують родинні звязки та здійсння спільної життєдіяльності
як називають покоління 1943-1963 рр
безперервний процес активного пристосування людини до постійно мінливих умов соціального середовища і професійної діяльності
нерівне ставлення до людини
різновид дискримінації ,який полягає у фактичному чи юридичному відокремленні в межах одного суспільства тих суспільних груп ,які вирізняються за расовими ознаками та подальшому законодавчому обмежені їхніх прав
10 грудня 1948 року ухвалено
ці права повязані з наувовми відкритями в галузі мікробіології ,медицини , генетики ,це покоління
права людини повязані з національно-визвольним рухом в країнах
стосується соціальо-економічних і культурних прав людини , покоління прав
межа втручання державної влади у сфери громадянського суспільства , покоління прав
здійснив пішу ходу, подолавши 241 милю , поклав початок масової непокори англійській владі ,соляний похід, провів у вязниці 2338 днів
боровся проти расизму ,провів 27 років за гратами , обраний президентом ПАР
боровся за громадянські права темношкірого населення в США ненасильницькими походами , демонстраціями , бойкотами
Українська Гельсінська група з прав людини була утворена в році
представники УГГ з прав людини
відносини людина держава регламенуються виключно системою права - конституцією і законами називаються
ієрархія норм права ,жоден підзаконний не може суперечити правовим актам вищого порядку -Конституції та законам який ухвалив парламент
з метою забезпечення належних умов для реалізації громадянських,економічних , соціальних,культурних прав дітей в Україні , президен запровадив інституцію
стійкі спрощені образи чи уявлення про явища , осіб або групи людей
первага за ознакою раси,кольору шкіри , мови , релігії , політичних або інших поглядів , національного або соціального походження , майнового становища ,народення
нетерпиме ставлення до євреїв
активне ставлення ,що формується на сонові визнання універсальних прав і основних свобод людини та обовязок сприяти ствердженню прав людини ,плюралізму
агресивна , ворожа поведінка однієї дитини або колективу щодо іншої ,постійний фізичний , психологічний тиск , вияви агресії з подальшим залякуванням особистості
нейтральна особа ,яка керує діалогом задля зменшення напруження
пряме волевиявлення народу ,що здійснюється шляхом рефенедумів ,виборів ,обговорення проектів ,нормативних актів , участ у вибирах органів державної влади
вираженн волі громадян через обраних ними представників до органів державної влади
визнання множинності інтересів , партій , ідеологій
три гілки влади в демократичних країнах
загальне виборче право мають усі громадяни ,яким виповнилося
депутати парламентської меншості
суверенна політико-територіальна організація влади ,що існує та функціонує у громадянському демократичнму суспільстві в якій панують норми права ,забезпечують права і свободи людини
канали та інструменти ,що використовуються ,щоб зберігати , передавати й подавати інформацію
словосполучення , яким визначають пресу та її вплив в соціум
не просте висвітлення реальності , а соціально сконструйована , відреагована реальність .
підробка у широкому сенсі
відносини між продавцями та покупцями певного товару
план дохів і видатків держави на певний календарний рік , який пропонується урядом і затверджується Верхрвною Радою України
вид діяльності ,який потребує відповідних знань ,навичок
запобігання корупційним правопорушенням
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома