Ефективне навчання. Здібності. Пізнавальні процеси.

Додано: 26 листопада 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 542 рази
12 запитань
Запитання 1

Сприяють забуванню

варіанти відповідей

Вік та час

Невикористання інформації

Негативний вплив попередньої інформації

Інтерпретація

Інтеріоризація

Інтерференція

Запитання 2

Запам'ятовування та відтворення інформації, що потрібна в поточній діяльності, має назву

варіанти відповідей

Оперативна пам'ять

Короткочасна пам'ять

Післядовільна пам'ять

Довільна пам'ять

Оперативна увага

Оперативне мислення

Короткочасна увага

Запитання 3

Способи запам'ятовування. Оберіть усі правильні відповіді.

варіанти відповідей

Мимовільне

Довільне

Післядовільне

Післямимовільне

Зрозумілість матеріалу

Регулярне тренування

Запитання 4

Про який рівень розвитку здібностей йдеться: "Учень успішно вирішує задачі з математики та фізики за заданим шаблоном, пише на високі оцінки грамотно твори з української літератури за вказаними учителем темами, успішно розв'язує задачі з хімії за заданим алгоритмом"

варіанти відповідей

Обдарованість

Задатки

Талант

Геніальність

Запитання 5

Оберіть усі правильні відповіді стосовно пам'яті

варіанти відповідей

Погана новина погіршує засвоєння і запам'ятовування матеріалу

Запам'ятовуються не емоції, а події, предмети, явища, що їх викликали

Краще утримуються в пам'яті завершені справи

Успішному запам'ятовуванню сприяє механічне повторення

Краще запам'ятовується початок і кінець інформації

Краще запам'ятовується одночасне вивчення двох предметівґ, іспит з яких в один день

Запитання 6

Оберіть усі пізнавальні процеси

варіанти відповідей

Воля

Почуття

Відчуття

Сприймання

Мислення

Пам'ять

Уява

Емоції

Запитання 7

Що є основним компонентом довільної уваги

варіанти відповідей

Воля

Страх

Цікавість

Бажання

Безумовні рефлекси

Постановка мети

Планування

Запитання 8

Фактори, що підвищують мимовільну увагу (оберіть усі правильні відповіді)

варіанти відповідей

Конкретизація завдання

Постановка мети

Контрастність подразника

Схожість предмета на відомі раніше

Новизна

Неочікуваність

Цікавість

Запитання 9

Які прийоми створення образів уяви використано в такому казковому персонажі, як Буратіно

варіанти відповідей

Тільки гіперболізація

Тільки акцентуація

Тільки аглютинація

Аглютинація і гіперболізація

Аглютинація і акцентуація

Акцентуація і гіперболізація

Запитання 10

Яким чином для найбільш ефективного засвоєння розподіляти навчальний матеріал за складністю

варіанти відповідей

Починати з матеріалу середньої складності, потім вчити складний, наприкінці - легкий

Починати з матеріалу найбільшої складності, потім вчити середній за складністю, наприкінці - легкий

Починати з легкого матеріалу, потім вчити складний, наприкінці - середньої складності

Починати з матеріалу середньої складності, потім вчити легкий, наприкінці - найскладніший

Запитання 11

Фактори, що підвищують довільну увагу

варіанти відповідей

Неочікуваність

Незвичність

Планування

Постановка мети

Уникнення побічних подразників

Контрастність

Запитання 12

Фактори, що поліпшують довільне запам'ятовування

варіанти відповідей

механічне повторення

осмислене систематичне повторення

регулярне тренування пам'яті

невикористання інформації

розподіл матеріалу на частини

виокремлення смислових одиниць

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест