Екологічна піраміда

Додано: 28 травня 2021
Предмет: Біологія, 11 клас
Копія з тесту: Екологічна піраміда
Тест виконано: 1 раз
15 запитань
Запитання 1

Правильний рядок ланцюга живлення:

варіанти відповідей

редуценти»консументи»продуценти»консументи»консументи»редуценти

продуценти»консументи»консументи»редуценти»консументи

продуценти»консументи»консументи»консументи»редуценти

консументи»консументи»консументи»продуценти»редуценти

Запитання 2

Трофічні ланцюги – це…

варіанти відповідей

ряди організмів різних видів, у яких можна прослідкувати шляхи витрати початкової кількості енергії.

видове різноманіття біогеоценозу.

ланцюг споживання продуцентами консументів.

ланцюг живлення консументами продуцентів.

Запитання 3

Трофічна сітка – це…

варіанти відповідей

теж саме, що і трофічні ланцюги.

інша назва екологічних пірамід.

ефективність ланцюга живлення. 

переплетення різних ланцюгів живлення.

Запитання 4

Правило екологічної піраміди стверджує, що…

варіанти відповідей

на кожному подальшому трофічному рівні кількість біомаси та енергії, що запасаються організмами за одиницю часу, значно менша, ніж на попередніх.

на кожному подальшому трофічному рівні кількість біомаси та енергії, що запасаються організмами за одиницю часу, значно більша, ніж на наступних.

на кожному попередньому трофічному рівні кількість біомаси та енергії, що запасаються організмами за одиницю часу, значно менша, ніж на наступних.

на кожному подальшому трофічному рівні кількість біомаси та енергії, що запасаються організмами за одиницю часу, така ж, як і на попередніх

Запитання 5

Які бувають екологічні піраміди?

варіанти відповідей

Детрітні

Ентропічні

Біомасні

Абіотичні

Енергічні

Антропічні

Чисельні

Запитання 6

Які організми мінералізують органічні речовини в екосистемі:

варіанти відповідей

1. Продуценти.

2. Консументи І порядку.

3. Консументи ІІ порядку.

4. Редуценти.

Запитання 7

До трофічної групи редуцентів належить:

варіанти відповідей

1. Бактерії гниття.

2. Коник зелений.

3. Ялина зелена.

4. Хвощ польовий.

Запитання 8

Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?

варіанти відповідей

плодожерка - яблуня - шпак -кішка

яблуня - плодожерка - кішка - шпак

яблуня-плодожерка-шпак- кішка

шпак - плодожерка - яблуня - кішка

Запитання 9

Користуючись правилом екологічної піраміди, визначте, яка маса водоростей потрібна, щоб у морі виріс і міг існувати один дельфін, маса якого 400 кг.

Ланцюг живлення:

водорості - риби - дельфін

варіанти відповідей

 40 кг

40000 кг

400 кг

400000 кг

Запитання 10

 Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи

1.продуценти а.пшениця

2. консументи І порядку б. полівка

3. консументи ІІ порядку в. бактерії гниття

4. редуценти г. яструб

варіанти відповідей

 1-б, 2-г, 3-а, 4-в

 1-в, 2-б, 3-г, 4-а

1-в, 2- г, 3-б, 4-а

1-а, 2-б, 3-г, 4-в

Запитання 11

 Визначте площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6 кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300 г.

варіанти відповідей

80 га

16 га

0,08 га

0,40 га

Запитання 12

Лисиця важить 25 кг. Скільки потрібно рослинності аби вона могла вижити і харчуватися, якщо відомо що лисиця консумент ІІІ порядку

варіанти відповідей

 250 кг

25 кг

2500 кг

 25 000 кг

Запитання 13

Скориставшись правилом екологічної піраміди, визначте біомасу продуцентів, необхідну для існування в екосистемі консументів другого порядку, суха маса яких становить 180 кг.

варіанти відповідей

18 т 

1800 г

 1800000 г

180 т

Запитання 14

У ланцюгу живлення яблуко - їжак - лисиця - печериця редуцентом буде

варіанти відповідей

 їжак

яблуко

печериця

лисиця

Запитання 15

Виберіть ланцюг живлення з запропонованих організмів, який відповідає схемі: продуценти - консументи І порядку - консументи ІІ порядку - редуценти

варіанти відповідей

пшениця - полівка - яструб - бактерії

полівка - яструб - пшениця - бактерії

бактерії - пшениця - полівка - яструб 

бактерії - полівка - яструб - пшениця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест