Економічні системи

Додано: 29 травня
Предмет: Економіка, 10 клас
Копія з тесту: Економічні системи
17 запитань
Запитання 1

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: через спад виробництва деякі підприємства збанкрутували

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система

Традиційна економічна система

Ринкова економічна система

Змішана економічна система

Будь – яка економічна система

Запитання 2

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: Уряд передбачив у бюджеті цього року дотації підприємствам, що виготовляють хлібобулочні вироби для утримання ціни на хліб в певних межах

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система


Традиційна економічна система

Ринкова економічна система


Змішана економічна система


Будь – яка економічна система

Запитання 3

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: Уряд прийняв п’ятирічний план економічного розвитку

варіанти відповідей

 Командно – адміністративна економічна система

 Традиційна економічна система

 Ринкова економічна система

Змішана економічна система 

Будь – яка економічна система

Запитання 4

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: семирічний Тарас навчається у свого батька ковальському ремеслу

варіанти відповідей

 Командно – адміністративна економічна система

Традиційна економічна система

 Ринкова економічна система

 Змішана економічна система

Будь – яка економічна система

Запитання 5

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: родина Рожко продала свою ферму із 4 гектарами землі і переїхала в місто

варіанти відповідей

 Командно – адміністративна економічна система

 Традиційна економічна система

 Ринкова економічна система 

 Змішана економічна система 

Будь – яка економічна система

Запитання 6

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: піклування про хворих осіб похилого віку лягає на плечі їхніх родичів та близьких  

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система

 Традиційна економічна система

 Ринкова економічна система  

Змішана економічна система

Будь – яка економічна система

Запитання 7

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: в країні всі пенсіонери отримують однакову пенсію відповідно до тривалості робочого стажу.

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система

 Традиційна економічна система

 Ринкова економічна система  

Змішана економічна система

 Будь – яка економічна система

Запитання 8

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: в країні запроваджена нова система медичного приватного страхування 

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система  

Традиційна економічна система 

 Ринкова економічна система   

Змішана економічна система 

 Будь – яка економічна система

Запитання 9

Виберіть варіант, де наведено ознаки ринкової економіки:

варіанти відповідей

 ефективний розподіл ресурсів, дефіцит товарів, розшарування населення на багатих та бідних, конкуренція виробників    

ефективний розподіл ресурсів, економічні кризи, централізоване планування, швидке запровадження досягнень науково – технічного прогресу у виробництво

  різноманіття товарів та послуг, безробіття та інфляція, зрівняльність у розподілі доходів,неефективне використання ресурсів

   дефіцит товарів і послуг, держана власність га ресурси, ефективність розподілу ресурсів , використання новітніх технологій

  різноманіття товарів та послуг, ефективний розподіл ресурсів, розшарування населення на багатих та бідних, економічні кризи

Запитання 10

Виберіть варіант, де наведено ознаки командно – адміністративної економіки:

варіанти відповідей

 різноманіття товарів і послуг, централізоване планування та регулювання економіки, рівність у доходах, відсутність безробіття та інфляції  

    дефіцит товарів і послуг, повільне запровадження досягнень науково – технічного прогресу, централізований розподіл ресурсів, нерівність у доходах   

   дефіцит товарів і послуг, централізований розподіл ресурсів, зрівняльність у доходах, соціальний захист населенн   

неефективний розподіл ресурсів, нерівномірний розподіл доходів, безробіття та інфляція, дефіцит товарів і послуг   

 централізоване планування, розшарування населення на багатих і бідних, по повільне запровадження досягнень науково - технічного прогресу у виробництво

Запитання 11

Визначте, який зміст вкладають економісти в термін «неспроможність ринку»:

варіанти відповідей

 банкрутства окремих виробників внаслідок конкуренції    

існування бідних і малозабезпечених верств населення  

виникнення масового безробіття, що є небажаним для суспільства  

нездатність ринку виробляти суспільні товари та послуги    

все вище перелічене

Запитання 12

Укажіть, що відноситься до недоліків командної економіки

варіанти відповідей

 нездатність швидкого запровадження досягнень науково – технічного прогресу у виробництво, несвобода у виробництві і споживанні, низькій рівень задоволення потреб

спади виробництва і банкрутства, розшарування населення на багатих і бідних, затухання конкуренції

неефективне використання ресурсів, розшарування населення на багатих і бідних, безробіття та інфляція

несвобода у виробництві та споживанні, нерівномірний розподіл доходів, спади виробництва та інфляція

відсутність механізмів створення суспільних благ, нездатність забезпечити технічний прогрес, низький рівень задоволення потреб

Запитання 13

Укажіть, що з нижченаведеного можна віднести до переваг ринкової економіки:

варіанти відповідей

ефективний розподіл ресурсів та їх раціональне використання у виробництві


захист малозабезпечених верств населення  

відсутність безробіття та інфляції 

 можливість швидко концентрувати ресурси та використовувати на потрібних для суспільства напрямках 

 забезпечення всім безкоштовних медичних та освітніх послуг

Запитання 14

Визначте, що з нижченаведеного можна віднести до переваг командної економіки:

варіанти відповідей

високий рівень задоволення потреб і високі доходи окремих верств населення

гнучкість пристосування виробництва до потреб населення і запровадження технічних інновацій

 ефективний розподіл ресурсів та їх раціональне використання у виробництві

 соціальний захист населення, стабільність цін і можливість концентрувати ресурси в пріоритетних галузях виробництва

використання новітніх технологій та техніки і високий рівень доходів

Запитання 15

Виберіть правильне закінчення речення: «У схемі ринкового кругообігу отримана учителем заробітна плата відображає рух грошових коштів від…»

   

варіанти відповідей

домогосподарств на ринок товарів 

 домогосподарств на ринок ресурсів  

підприємств через ринок ресурсів домогосподарству 

 підприємств через ринок товарів домогосподарству 

домогосподарств через ринок ресурсів підприємствам

Запитання 16

Виберіть правильне закінчення речення: «У схемі ринкового кругообігу одержання родиною Коваленко централізованого гарячого  водопостачання відображає…» 

варіанти відповідей

 рух грошових коштів від домогосподарств через товарний ринок підприємствам

 рух ресурсів від домогосподарства через ресурсний ринок підприємствам  

 рух товарів від підприємств через товарний ринок домогосподарствам 

  рух товарів від домогосподарств через ринок ресурсів підприємствам


 рух грошових коштів від підприємств через ресурсний ринок до домогосподарств

Запитання 17

Установіть відповідність події типу економічної системи, в якій ця подія могла відбутися.

Подія: Уряд передбачив у бюджеті цього року дотації підприємствам, що виготовляють хлібобулочні вироби для утримання ціни на хліб в певних межах

варіанти відповідей

Командно – адміністративна економічна система


Традиційна економічна система

Ринкова економічна система


Змішана економічна система


Будь – яка економічна система

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест