економіка домогосродарства

Додано: 28 березня 2022
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

ОСОБЛИВИЙ ТОВАР, ЯКИЙ ВИКОНУЄ РОЛЬ ЗАГАЛЬНОГО ЕКВІВАЛЕНТУ І Є ФОРМОЮ ВАРТОСТІ УСІХ ІНШИХ ТОВАРІВ, – ЦЕ 

варіанти відповідей

ресурс

продукт

гроші

цінність

Запитання 2

КІЛЬКІСТЬ БЛАГА, ЯКУ ВИРОБНИКИ БАЖАЮТЬ І МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ НА РИНОК ЗА ПЕВНОЇ ЦІНИ В ПЕВНИЙ ПРОМІЖОК ЧАСУ, – ЦЕ

варіанти відповідей

пропозиція

попит

потреба

корисність

Запитання 3

Самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється з метою досягнення економічних і соціальних результатів та отримання прибутку - це

варіанти відповідей

Бізнес

Виробництво

Підприємництво

Інвестування

Запитання 4

Характерними рисами домогосподарства є: (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

приватна власність на економічні ресурси;

отримання доходу від продажу товарів;

прагнення максимального задоволення своїх потреб; 

здатність самостійно приймати рішення;

розробка планів щодо розвитку економіки;

Запитання 5

Прояв необхідності мати певні блага, бажання володіти ними, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним - це

варіанти відповідей

Благо;

Потреби;

Споживання;

Виробництво.

Запитання 6

Проблеми сьогоднішнього дня пов`язані з ресурсами. Яка проблема є основною з переліку вказаних?

варіанти відповідей

неефективне використання

нераціональне використання

 обмеженість ресурсів

екологічна ситуація

Запитання 7

Хто є автором піраміди потреб?

варіанти відповідей

Абрагам Маслоу

Зомбарт Вернер

Лоренс Пітер

Джон Кейнс

Запитання 8

Хто не є учасниками економічних відносин?


варіанти відповідей

 держава

 підприємства

 домашні господарства

 політичні партії

Запитання 9

Сучасний обмін здійснюється через оперцію...

варіанти відповідей

 продукт-продукт

 натурального обміну

 розподілу

купівлі-продажу

Запитання 10

Соціально незахищені верстви населення - це

варіанти відповідей

Пенсіонери

Безробітні

Робітники

Іноземці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест