Тест розроблений за відеоматеріалом: https://youtu.be/MP4w9Cu79Zo
Для полегшення роботи учням є доцільним не перемішувати питання
Тема експериментальної роботи №3
Метою даної роботи є
Система зв'язаних тіл, що використана в дані роботі складається з:
Які сили будуть діяти у зв'язаній системі тіл?
Коли брусок починає рух під дією тягарця, прискорення їх руху можна визначити за формулою:
Яку величину можна визначити за поданою формулою?
Маса бруска ( m1, кг )
Маса важка ( m2, кг )
Розташувавши брусок біля лівого краю трибометра й, утримуючи брусок, вимірюємо відстань Н від тягарця до підлоги
Дослід №1.Відпустимо брусок і виміряємо час t1, через який тягарець торкнеться підлоги.
Досліди №2-4.
Відпустимо брусок і виміряємо час t, через який тягарець торкнеться підлоги.
Які результати отримали під час дослідів 2-4?
Обчисліть середній час руху тягарця (tcep).
За формулою (1) визначте середнє прискорення руху тягарця (асер).
За формулою (2) визначте середнє значення коефіцієнта тертя ковзання.
Чи збігається визначене значення коефіцієнта тертя ковзання з табличним?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома