Еволюція прав людини

Додано: 6 жовтня 2020
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Тест виконано: 6064 рази
12 запитань
Запитання 1

За розвитком права бувають


варіанти відповідей

 а) природні, набуті; 

б) людини, громадянина;

в) соціальні, економічні.

Запитання 2

За часом виникнення права поділяють на


варіанти відповідей

а) природні, набуті; 

б) І,ІІ, ІІ, IV поколінь;

в) соціальні, економічні.

Запитання 3

Права, що зобов’язують державу до створення умов гідного рівня життя, охорони здоров’я та соціального забезпечення – це


варіанти відповідей

а) природні; 

б) громадянина;

в) соціальні.

Запитання 4

Можливості людини діяти на власний розсуд - це


варіанти відповідей

а) права;

б) свободи;

в) обов’язки.

Запитання 5

До колективних відносять права


варіанти відповідей

а) на мир, на користування спільним спадком;

б) право на освіту, на доступ до досягнень науки і культури;

в) право на життя, свободу і безпеку.

Запитання 6

Права другого покоління закріплені в

 

варіанти відповідей

а) ЦКУ;

б) Конституції;

в) Загальній декларації прав людини.

Запитання 7

Права, які належать людині від народження називають


варіанти відповідей

а) основоположними;

б) природними;

в) колективними.

Запитання 8

Європейський суд з прав людини заснований в


варіанти відповідей

а) 1955;

б) 1957;

в) 1959 .

Запитання 9

Наукові досягнення у сфері медицини, техніки, комп’ютерних технологій сприяли виникненню прав


варіанти відповідей

 а) І покоління;

б) ІІ покоління;

в) IІІ покоління.

г) IV покоління.

Запитання 10

Припинення лікарем життя людини, яка страждає невиліковним захворюванням, це –


варіанти відповідей

а) ремісія;

б) евтаназія;

в) екзекуція.

Запитання 11

Міра необхідної поведінки особи в  суспільстві – це


варіанти відповідей

а) права;

б) свободи;

в) обов’язки.

Запитання 12

Права IV покоління


 

варіанти відповідей

а) ще остаточно не сформовані;

б)  юридично закріплені в міжнародних актах;

в) прийняті за основу усіма державами світу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест