Права та обов’язки споживачів. Поведінка та мовний етикет споживача. Спілкування та діалог споживача.

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 486 разів
10 запитань
Запитання 1

Які товари із перелічених не підлягають поверненню?

варіанти відповідей

шкарпетки

ноутбук

журнал

смартфон

Запитання 2

Оберіть найбільш правильне твердження:

варіанти відповідей

етичний споживач мінімально залучає ресурси, людей, тварин, довкілля

етичний споживач купує товар, навіть якщо його якість не дуже висока, але він підтримує бренд

етичний споживач - економна людина, яка заощаджує, навіть якщо їй продукт не до вподоби

етичний споживач обирає товар, дивлячись на його корисність, якість та ціну

Запитання 3

Оберіть приклади етичної поведінки в торгівлі:

варіанти відповідей

будь-яка інформація про товар

справедливе ціноутворення

повага до споживача, незалежно від рівня його матеріального забезпечення

прихована реклама

Запитання 4

Споживачі зобов'язані:

варіанти відповідей

захищати свої права

об'єднуватися в громадські організації споживачів

уважно ознайомитися з правилами експлуатації товару

дотримуватися техніки безпеки при експлуатації товару

Запитання 5

У який термін повертаються гроші сплачені за товар споживачеві, у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору?

варіанти відповідей

Не пізніше 30 днів

Не пізніше 7 днів

Не пізніше 3 днів

Не пізніше 14 днів

Запитання 6

Фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб з можливістю подальшого продажу - це

варіанти відповідей

Продавець

Споживач

Виконавець

Виробник

Запитання 7

Якими нормативно-правовими актами регуюлюються права споживачів в Україні?

варіанти відповідей

Конституцією України

Законом України «Про права споживачів»

Законом України "Про торгівлю"

Цивільним Кодексом України

Запитання 8

Оберіть права споживачів, які регламентуються Законом України "Про права споживачів":

варіанти відповідей

Право на вільний вибір товару, роботи чи послуги.

Право на належну якість товарів (робіт, послуг), торговельного та інших видів обслуговування.

Право на необхідну, доступну й достовірну інформацію про кількість, якість і асортимент товарів (робіт, послуг.)

Право на гарантований рівень споживання. 

Право на безпеку товарів (робіт, послуг).

Право обміняти товар, якщо він не сподобався без поважних причин, навіть якщо товар був у споживанні.

Запитання 9

За яких умов спілкування споживач буде мати найбільшу можливість знижки ціни на товар чи послугу?

варіанти відповідей

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній діловій формі з урахуванням мети та можливостей кожної сторони

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі з уточненням якості товару (послуги) та варіантів розрахунку частинами

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі, з чіткою вимогою щодо виконання своїх зобов'язань кожною стороною

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній формі з можливістю подальшого співробітництва

Запитання 10

До якої групи споживачів належить особа, яка звертає увагу на обслуговування та ставлення до бренду, але ігнорує ціну або не звертає на неї особливої уваги?

варіанти відповідей

Економона

Етична

Персоніфікована

Апатична

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест