Які твердження щодо взаємозв’язків рухової активності й адекватного харчування є правильними? I. Енергетична цінність споживаної за день їжі має бути більша, ніж витрачена за цей час енергія.II. Для того щоб харчування було раціональним, необхідно враховувати три важливі компоненти: енергію, що надходить із їжею, ті запаси енергії, які вже є в організмі, енергетичні витрати.III. Якщо ми знаємо свої енерговитрати, тоді можна визначити: скільки необхідно з’їсти, щоб відновити витрачену енергію.
Формування фізичної культури особистості — навчання життєво важливих рухових навичок і вмінь, розвиток фізичних здібностей за допомогою загально-зміцнювальних та загально-розвивальних вправ — є змістом:
Ремонтні роботи в будинку, катання на ковзанах і лижах, біг є прикладами:
4. Гіпокінезія — це:
Які твердження щодо особистої гігієни є правильними? I. Слово «гігієна» походить від імені давньогрецької богині Гігіеї — богині здоров’я, дочки Асклепія, бога медицини та лікування.II. Відсутність особистої гігієни не заважає нормальному спілкуванню з іншими людьми, установленню соціальних контактів як з однолітками, так і з дорослими.III. Особиста гігієна — це один з розділів гігієни, присвячений гігієнічним правилам і заходам, які людина реалізує в особистому повсякденному житті.
Два учні обговорювали значення біологічних ритмів для здоров’я. Перший учень сказав, що біологічні ритми можуть мати ендогенну (внутрішню) природу. Другий додав, що біологічні ритми можуть виникати завдяки чинникам зовнішнього середовища, тобто мати екзогенну (зовнішню) природу. Хто з них правий?
Десинхроноз — це:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали процеси харчування. Перший учень сказав, що для нормального росту й розвитку організму необхідні білки, жири і вуглеводи. Другий додав, що до цього переліку слід додати вітаміни, мінеральні солі та воду. Хто з них правий?
Ознакою правильної постави є:
До об’єктивних показників здоров’я належить:
Здатність людини виконувати рухи з великою амплітудою завдяки еластичності м’язів, сухожиль і зв’язок називають:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали значення вітамінів. Перший учень сказав, що авітаміноз — це вітамінне голодування організму, яке настає в разі споживання їжі з недостатнім умістом вітамінів. Другий заперечив, що авітаміноз — це значне порушення обміну речовин, спричинене тривалою відсутністю вітамінів у їжі. Хто з них правий?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома