Формула Герона

Додано: 26 січня 2022
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 375 разів
12 запитань
Запитання 1

Обчислити cos1200

варіанти відповідей

0,5

-0,5

1

-1

Запитання 2

Дві сторони паралелограма дорівнюють 5см і 3см. Його площа може дорівнювати

варіанти відповідей

18см2

16см2

10см2

15см2

Запитання 3

У трикутнику АВС ВС=3√2см, а кут А дорівнює 450. Знайти радіус кола, описаного навколо цього трикутника.

варіанти відповідей

3см

6см

4см

5см

Запитання 4

Обчислити площу трикутника зі сторонами 30см,26см і 28см.

варіанти відповідей

386см2

400см2

336см2

168см2

Запитання 5

Знайти радіус вписаного кола в трикутник зі сторонами 30см, 26см і 28см.

варіанти відповідей

10см

4см

6см

8см

Запитання 6

Обчислити радіус описаного кола навколо трикутника зі сторонами 30см,28см і 26см

варіанти відповідей

16,25см

23,5см

42см

15,75см

Запитання 7

Дві сторони трикутника дорівнюють 7см і 9см , а медіана, проведена до третьої сторони, - 4см. Знайдіть невідому сторону трикутника

варіанти відповідей

20см

19см

18см

14см

Запитання 8

Знайдіть найбільшу висоту трикутника, сторони якого 9см,10см і 11см.

варіанти відповідей

30√2см

20√2/3см

60√2/11см

6√2см

Запитання 9

У рівнобічну трапецію вписано коло. Одна з бічних сторін точкою дотику ділиться на відрізки завдовжки 4см і 9см. Знайдіть площу трапеції

варіанти відповідей

156см2

174см2

210см2

146см2

Запитання 10

У рівнобічну трапецію вписано коло. Одна з бічних сторін точкою дотику ділиться на відрізки завдовжки 4см і 9см. Знайдіть радіус цього кола.

варіанти відповідей

7см

8см

6см

5см

Запитання 11

У рівнобічну трапецію вписано коло. Одна з бічних сторін точкою дотику ділиться на відрізки завдовжки 4см і 9см. Знайдіть висоту трапеції.

варіанти відповідей

12см

14см

13см

10см

Запитання 12

У рівнобічну трапецію вписано коло. Одна з бічних сторін точкою дотику ділиться на відрізки завдовжки 4см і 9см. Знайдіть основи трапеції.

варіанти відповідей

15см

12см

18см

8см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест