Формування асортименту товарів

Додано: 19 жовтня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 207 разів
20 запитань
Запитання 1

Яке визначення поняття "асортиментна політика" є правильним?

варіанти відповідей

Комплекс заходів щодо управління асортиментом товарів.

Визначення оптимальної широти і глибини асортименту товарів.

Забезпечення відповідності товарного асортименту характерові попиту населення.

Максимальне наближення товарів простого асортименту до покупців і концентрація складного асортименту.

Запитання 2

Яка мета асортиментної політики?

варіанти відповідей

Створення мінімального, асортименту.

Підвищення  (або   підтримання  на  визначеному  рівні)   ефективності  діяльності підприємства у конкретних часових межах.

Забезпечення безперервності процесу реалізації товарів та обслуговування покупців.

Виконання певних цілей, не пов'язаних із поточною господарською діяльністю підприємств.

Запитання 3

Які підприємства не відносяться до основних операторів оптового ринку?

варіанти відповідей

Закупівельно-постачальницькі структури роздрібних торговельних мереж.

Інтернет-магазини.

 Власні дистрибуційні мережі виробників.

Оптові підприємства.

Запитання 4

Які показники характеризують товарну номенклатуру?

варіанти відповідей

Гармонійність, складність, насиченість, глибина.

Насиченість, гармонійність, висота, глибина.

Широта, насиченість, глибина і гармонійність.

Глибина, широта, висота, насиченість.

Запитання 5

Які фактори впливають на побудову асортименту товарів у торговельній мережі?

варіанти відповідей

Загальні та специфічні.

Соціально-економічні та демографічні.

Умови функціонування й технологія торгівлі.

Національно-побутові та кліматичні.

Запитання 6

Які фактори побудови асортименту товарів належать до специфічних?

варіанти відповідей

Попит покупців, виробництво товарів.

Національно-побутові, попит покупців.

Тип  і  розмір  магазину,  чисельність  населення,  транспортні   умови, організація товаропостачання.

 Виробництво й імпорт товарів, соціально-економічні.

Запитання 7

Як називається асортимент   товарів,   що   виробляються   промисловими   і сільськогосподарськими підприємствами?

варіанти відповідей

Торговельний.

Виробничий.

Номенклатура товарів.

Група товарів.

Запитання 8

Торговельний асортимент – це …

варіанти відповідей

Номенклатура товарів, що реалізуються в роздрібній торговельній мережі.

Асортимент товарів, які виробляються окремим підприємством.

Асортимент товарів, реалізованих кожним зокрема магазином.

Усі відповіді правильні.

Запитання 9

Ширина асортименту товарів визначається …

варіанти відповідей

Кількістю різновидів товарів.

Кількістю товарних груп і найменувань товарів.

Кількістю видів і різновидів.

Кількістю товарних груп і підгруп.

Запитання 10

Що таке асортиментна матриця?

варіанти відповідей

Маса товарів, призначена для наступного продажу та здійснення безперебійної торгівлі, що знаходиться в сфері обігу в процесі переміщення від виробництва до споживання.

Об'єднання (групування) однорідних товарів, що розрізняються за видами, моделями, розмірами, кольорами та іншими ознаками (наприклад, фасон, малюнок, розфасовка тощо.

Максимальне наближення товарів простого асортименту до покупців і концентрація складного асортименту.

Повний перелік всіх товарних позицій, затверджених до продажу в конкретному торговельному підприємстві на певний період часу з урахуванням вимог асортиментної політики торговельної компанії і особливості її формату та розташування.


Запитання 11

Які  чинники (фактори), що впливають на формування асортименту на торговельних підприємствах, належать до групи демографічних?

варіанти відповідей

Грошові доходи населення відповідно до соціальних груп.


Чисельність населення, величина та склад сімей.


Рівень роздрібних цін на товари.


Забезпеченість населення товарами в зоні діяльності оптової бази.


Запитання 12

Як називають заміну товарів, які морально застаріли, або ж не забезпечують необхідного рівня прибутковості подібними новими товарами, що мають більш привабливі споживчі якості?


варіанти відповідей

1. Розширення асортименту.

Поглиблення асортименту.

Оновлення асортименту.

Оптимізація асортименту.

Запитання 13

Як називається відношення кількості різновидів товарів, що знаходяться в продажу, до кількості товарів, які передбачені асортиментною матрицею підприємства?


варіанти відповідей

Стійкість асортименту.

Глибина асортименту.

Повнота асортименту.

Оновлення асортименту.

Запитання 14

Що являють собою товарні запаси?


варіанти відповідей

Повний перелік всіх товарних позицій, затверджених до продажу в конкретному торговельному підприємстві на певний період часу з урахуванням вимог асортиментної політики торговельної компанії і особливості її формату та розташування.


Підбір або набір різноманітних товарів, об'єднаних певною споживчою, торговою або виробничою ознакою.


Реалізація товарів населенню для особистого споживання в обмін на його грошові доходи, а також продаж товарів ринкового фонду організаціям і установам для колективного споживання та задоволення їх господарських потреб.

Маса товарів, що знаходиться в сфері обігу в процесі переміщення від виробництва до споживання, призначену для наступного продажу та здійснення безперебійної торгівлі.

Запитання 15

Як поділяють товарні запаси виходячи з суті виконуваних ними функцій?


варіанти відповідей

На поточні, страхові та цільові.

На поточні, сезонні та страхові.

На сезонні, річні та мінімальні.

На страхові, мінімальні та постійні.

Запитання 16

Що таке управління товарними запасами на оптових підприємствах?


варіанти відповідей

Регулювання товарних запасів.


Оперативний облік запасів.

Прискорення товарооборотності, мінімізація, налагоджений облік і контроль за формуванням і використанням товарних запасів.

Встановлення оптимального розміру товарних запасів, іх безперебійний продаж покупцям.

Запитання 17

Які комерційні рішення приймаються щодо нормалізації товарних запасів?


варіанти відповідей

Припинення завезень товарів, активізація продажу товарів, поліпшення якості, зниження цін на товари, маневрування товарними запасами.

Зміни попиту, недопостачання товарів, оперативне маневрування товарними запасами

Нерівномірність і неритмічність надходження товарів, здійснення товарообмінних операцій.

Всі відповіді вірні.

Запитання 18

Які завдання дозволяє вирішити створення системи управління товарними запасами?

варіанти відповідей

Посилення дії на постачальників щодо поліпшення якості і асортименту товарів.

Підвищення  (або   підтримання  на  визначеному  рівні)   ефективності  діяльності підприємства у конкретних часових межах.

Концентрація товарів повсякденного попиту, вивчення глибини і стійкості асортименту.

Безперебійне постачання, мінімальне вкладення грошей, мінімальний ризик, забезпечення простоти процедури замовлення на поповнення запасів, стійкість товарного процесу.

Запитання 19

У чому полягає функціональне призначення поточного запасу товарів?

варіанти відповідей

Створення запасу на випадок затримання надходжень чергової партії товарів.

Для накопичення товарів на випадок сезонного обмеження виробництва.

Для забезпечення безперебійної торгівлі в період між надходженнями товарів.

Визначення асортиментної структури.

Запитання 20

Як ведуть оперативний облік товарних запасів оптових підприємств у сучасних умовах?

варіанти відповідей

За допомогою інвентаризацій товару.

На паперових картках різних кольорів для кожного товару.

За допомогою спеціалізованих складських інформаційних комп'ютерних джерел.

Оперативний облік товарних запасів не потрібен.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест