Оберіть всі правдиві характеристики, що стосуються фразеологізмів:
З’ясуйте, у якому рядку всі фразеологізми мають однакове значення
Визначте, у якому рядку фразеологізми становлять синонімічний ряд
Значення фразеологізму і в хвіст і в гриву
Врізати дуба - це
Якому стилю мовлення не притаманні фразеологізми:
Дамоклів меч означає -
Синонімом до фразеологізму "за холодну воду не братися" є сполучення
Вкажіть фразеологізм, джерелом якого є мова людей певної професії
Знайдіть зворот, який є антонімом до фразеологізму влучити в саме око:
Антонім до фразеологізму як мокре горить подано в рядку
Позначте рядок, у котрому є речення з фразеологізмом:
Синонімічними до фразеологізму горобців лічити є — (позначте всі правильні відповіді)
фразеологізм на воловій шкурі не списати означає
Фразеологізм вбивати клин має значення...
Синонімічним фразеологізмом до дати на горіхи є
Антонімічним до хоч греблю гати є фразеологізм
Фразеологізмом-антонімом до триматися гоголем є
Фразеологічні синоніми увідповіднено правильно
Альфа і Омега
Манна небесна
Визначте джерело фразеологізму Гордіїв вузол
Оберіть фразеологізми джерелом яких є вислови відомих людей
Визначте рядок, у якому всі фразеологізми біблійного походження
Значення фразеологізму І В ХВІСТ І В ГРИВУ
Установи відповідність між фразеологізмом та його значенням
1. Попастися на гарячому А. Померти, загинути
2. Викидати на вітер Б. Відпочивати
3. Піймати синицю В. Досягти бажаного
4. Простягти ноги Г. Бути викритим
Д. Марно витратити
Доберіть до фразеологізмів антоніми
1. Кури не клюють А. Бита голова
2. Під носом Б. За тридев’ять земель
3. Мало каші з’їв В. Як на пожежу
4. Бити байдики Г. Не розгинати спини
Д. Як кіт наплакав
Встанови відповідність між фразеологізмом та його значенням
1. Рубати з плеча А. Несвоєчасно
2. Високо літати Б. Початок і кінець
3. Альфа і омега В. Мати впливових друзів
4. У свинячий голос Г.Посідати високе становище
Д. Діяти різко, необдумано
Підбери до фразеологізмів синоніми
1. Рукою подати А. Як чорна хмара
2. Курці ніде клюнути Б. Каші не звариш
3. Розводити антимонії В. За два кроки
4. Як у воду опущений Г. Правити теревені
Д. Губці ніде впасти
Доберіть до фразеологізмів антоніми.
1. Розбити глека А. Щира душа
2. Мов у воду опущений Б. Витрішки продавати
3. Черства душа В. Не розлити водою
4. Сміятися на кутні Г. Скалити зуби
Д. На сьомому небі
Установи відповідність між фразеологізмом та його значенням
1. Зарубати на носі А. Падати
2. Орати носом Б. Запам’ятати
3. Втерти маку В. Дуже близько
4. Ніс у ніс Г. Покарати
Д. Почастувати
Установи відповідність між фразеологізмом та його значенням.
1. Байдики бити А.Напружено думати
2. Розбити глека Б. Хитрити
3. Ходити на голові В. Посваритися
4. Сушити голову Г. Бешкетувати
Д. Ледарювати
Підбери до фразеологізмів антоніми
1. Ханьки м’яти А. Лізти на рожен
2. Обминати гострі кути Б. Бити байдики
3. Пускати на вітер В Не розгинати спини
4. Прийшло в голову Г. Вилетіло з голови
Д. Гребти під себе
Установи відповідність між фразеологізмом та його значенням.
1. Лізти в халепу А Безцеремонно поводитись
2. Лізти на голову Б Втручатися у чужі справи
3. Лізти на рожен В Наражатися на небезпеку
4. Лізти поперед батька в пекло Г.Вихоплюватися наперед
Д. Потрапляти в неприємну ситуацію
Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням.
1. Заяча душа А. Утік, зник
2. І слід пропав Б. Боязка людина
3. Гнути кирпу В. Говорити нісенітниці
4. Гнути горба (спину) Г. Зазнаватися
Д. Тяжко працювати
Доберіть до фразеологізмів антоніми
1. У свинячий голос А. Ні світ ні зоря
2. Одного поля ягода Б. Пустити шпильку
3. Як мокре горить В. Не з нашої парафії
4. Мазати медом Г. Змотати вудки
Д. Аж іскри летять
Установи відповідність між фразеологізмом та його значенням.
1. Врізати дуба А. Відповідати ударом на удар
2. Давати здачі Б. Заснути
3. Давати прикурити В. Вмерти
4. Дати хропака Г. Розправитись із кимось
Д. Повертати борги
Синонім до фразеологізму хоч у вухо бгай є
Синонімічний ряд НЕ утворюють фразеологізми в рядку
У якому рядку наведено антоніми до фразеологізму як кіт наплакав
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома