Звук [ч] є в кожному слові рядка
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Чергування приголосних звуків за дієвідмінювання можливе в усіх словах, окрім
На перший склад падає наголос у всіх словах, окрім
Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру з треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Через дефіс треба писати обидва слова в рядку
Орфографічну помилку (велика/мала літера) допущено у рядку
Немає лексичної помилки в словосполученні
Синонімічне значення мають обидва фразеологізми в рядку
Літеру и треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
На другий склад падає наголос в слові
Лексичну помилку допущено в словосполученні
Лише прислівники вжито в рядку
Правильно узгоджено слова в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Окремо треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Слово сказані (речення 1) є
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Слово лунко (речення 3) означає
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок.(4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Кому в четвертому реченні використано між
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
М*який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок з вірша
Не знаю, хто ти,
де ж(1)веш,
кого м(2)луєш і голуб(3)ш.
Я знаю: ти ч(4)каєш теж,
Тр(5)вожно вгадуєш і любиш
Букву е треба писати на місці цифри
Підкреслені літери позначають один і той самий звук у всіх словах рядка
Спільнокореневим до слова гора є
Після речення Дмухнув вітерець... треба поставити тире, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Установіть відповідність між видом односкладного речення та прикладом
Вид односкладного речення
1. означено-особове
2. неозначено-особове
3. узагальнено-особове
4. називне
Приклад
а) Навкруги море запашних ромашок
б) Оповита серпанком загадковості історія
в) За добро добром і платять
г) Воїнів підняли по тривозі
д) Чого являєшся мені у сні?
Прочитайте речення
Нині...учні найбільш...в гуманітарних дисциплінах, а саме з цих предметів наша школа має значно... кількість переможців
Правильним є варіант заповнення пропусків
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома