Функції та їх графіки

Тести для студентів 107, 117 групи

Додано: 11 вересня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 46 разів
24 запитання
Запитання 1

Значення аргументу, при якому значення функції

дорівнює нулю, називають

варіанти відповідей

початком функції.

мінімальним значенням функції.

нулем функції.

критичною точкою функції.

серед наведенни відповідей є правильна.

Запитання 2

Проміжок, на якому функція набуває значень

однакового знака, називають

варіанти відповідей

проміжком одного знака.

проміжком знакосталості.

проміжком додатності.

відкритим проміжком.

серед наведених відповідей немає правильної.

серед наведених відповідей є правильна.

Запитання 3

Функцію f називають з р о с т а ю ч о ю н а м н о ж и-

н і M ⊂ D (f), якщо для будь-яких двох значень аргументу x1 і x2, які належать множині M, таких, що x2 > x1,

варіанти відповідей

виконується нерівність

f (x2) > f (x1).

виконується нерівність

f (x2) < f (x1).

виконується рівність

f (x2) = f (x1).

більшому значенню аргументу відповідає більше значення функції.

Запитання 4

Чи проходить графік рівняння х-у=4через точку К(6;-3)?


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у=3-х та у=-2

знайдіть координати їх точок перетину

варіанти відповідей

(5;-2)

(-5;2)

(2;5)

(-2;-5)

Запитання 6

Яка з функцій вказаних парна

варіанти відповідей

у = 5х

у = ∜2х +3

у = 2х² +х⁴

у =х ³ + 5х - 7

Запитання 7

Яка з вказаних функцій непарна

варіанти відповідей

у = 2х - 5

у = 5х² - 6х + 5

у = sinх

у = 3х⁵ + 2х⁴ - 7

Запитання 8

Яка з вказаних функцій має два нулі

варіанти відповідей

 у = ctgх - 3

у = х² -5х +6

у = х³ -5

у = х² + 3х +7

Запитання 9

На рисунку зображено графік функції у=ƒ(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Указати нуль функції

варіанти відповідей

х=2

х=1

х=0

х=-2

Запитання 10

Оберіть всі парні функції

варіанти відповідей

y = √x2+x

y = x

y = x4

x4-x10

Запитання 11

Чи є парною функція y = x2 ?

варіанти відповідей

Так

Ні

Визначити неможливо

Запитання 12

Усі значення, яких набуває незалежна змінна - це...

варіанти відповідей

функція


область визначення

аргумент

область значення

Запитання 13

Незалежну змінну називають

варіанти відповідей

функцією

областю визначення

аргументом

 областю значень

Запитання 14

Значення, яких набуває залежна змінна, утворюють

варіанти відповідей


фукцію

область визначення

аргумент

область значення

Запитання 15

Знайдіть область визначення функції y=2x-7

варіанти відповідей


усі числа

 

 усі числа, крім 0

  

усі числа, крім 2

  

усі числа, крім -2

Запитання 16

Значення аргументу, при якому значення функції дорівнює нулеві, називають

 

  

 

  

варіанти відповідей

Нулем функції

графіком функції

 способом задання функції

областю визначення функції

Запитання 17

Яким способом задано функцію:

варіанти відповідей

Формулою

 

  Таблично

  

Словесно

 

 Графічно

Запитання 18

Яким способом задано функцію: P = 4a


варіанти відповідей

 Формулою

 

 Словесно

  

Таблично

  

Графічно

Запитання 19

Функцію задано : F(x) = x2 + 5x - 8. Знайти F( 3)

варіанти відповідей

16

0

13

29

Запитання 20

Знайдіть область визначення функції у = 5 /( х2 - 9).

 

варіанти відповідей

Всі дійсні числа.

  

Всі дійсні числа окрім 3

  

Всі дійсні числа окрім - 3


  Всі дійсні числа окрім 3 і - 3

Запитання 21

Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, укажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [−3; −2]∪[1; 2]

 

 [−3; −2,5]∪[1,5; 2]

 

 (−3; −2)∪(1; 2])


  [−3; −1]∪[1; 2]

Запитання 22

На рисунку зображено графік функції y= f(x) . Визначте проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

 (-∞; 4] і [0;+∞)


  [-6; -3] і [2;+∞)

  

визначити не можна

[-3;2]

  

Запитання 23

Дано функцію (x) = x2 − 3х + 2. Знайдіть (−1)



варіанти відповідей

6

-2

4

2

Запитання 24

Укажіть множину значень функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

 [-1.5;4]

 

 (-1.5;4]

 

 [-4;4]


  [-4;4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест