Функції. Властивості функції

Додано: 6 грудня
Предмет: Алгебра, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Укажіть область визначення функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

[-6; 6]

(-6; 6)

(-6; 0)⋃(0;6)

[-3; 3]

Запитання 2

Укажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [–2; 1]

[–2; 3]

[–4; 1]

[–4; –2]

Запитання 3

Укажіть, при яких значеннях аргумента функція набуває додатних значень.

варіанти відповідей

(-5; -2)

(-2; 4)

[-5; -2]

[-5; -2)

(-2; 4]

Запитання 4

Укажіть проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

[-3; 4]

[-5; -2]

[1; 4]

[-2; 4]

[-2; 3]

Запитання 5

Укажіть нулі функції.

варіанти відповідей

- 7; - 3; 5

-5; -2; 1

-5; -3; 1

-5; -2; 5;

Запитання 6

f(х) від'ємна, якщо х ∈ ...

варіанти відповідей

[-4; 1]

[-3; 1]

(-4; 1)

(-3; 1)

Запитання 7

Укажіть область значення функції.

варіанти відповідей

[-5; 1]

[-5; -1]

[-5; 3]

[-3; 3]

[-3; 1]

[-1; 3]

Запитання 8

Укажіть множину значень функції.

варіанти відповідей

[-2;4) 

[-5;3)

[-2;4] 

[-5;3]  

(-2;4]

Запитання 9

Укажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

[-2;4)

[-5;3) 

[-2;4] 

[-5;3]  

(-2;4]

Запитання 10

Вкажіть проміжки спадання функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

 [–5; -2] ⋃ [3; 4]       

 [–3; 3]

 [–5; -3] ⋃ [3; 4] 

 [–5; -2]

 [–5; 3] ⋃ [3; 4] 

Запитання 11

На якому рисунку графік функції зростає [0;2]?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Вкажіть проміжки на яких f(х) < 0.

варіанти відповідей

[0; 1) ⋃ (1; 3)

(0; 1) ⋃ (1; 3)

[0; 3]

(0; 3)

Запитання 13

Пря якому значенні аргумента функція набуває мінімального значення?

варіанти відповідей

-1

1

3

-5

Визначити неможливо

Запитання 14

Максимальне значення функції дорівнює ...

варіанти відповідей

-1

1

3

-5

Визначити неможливо

Запитання 15

Письмово у зошиті знайдіть нулі функції

варіанти відповідей

-9

-3

0

3

9

Запитання 16

Укажіть область визначення функції.

У зошиті письмово знайдіть відповідь на дане питання.

варіанти відповідей

(-∞; +∞)

[-5; +∞)

(-∞; 5]

0

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест