Функції. Властивості функцій . Графіки

Додано: 8 жовтня 2023
Предмет: Алгебра, 10 клас
25 запитань
Запитання 1

Оберіть вірні твердження.

варіанти відповідей

графік парної функції симетричний відносно початку координат

графік парної функції симетричний відносно вісі ординат

f (−x) = f (x) є властивістю непарної функції

f (−x) = −f (x) є властивістю непарної функції

графік непарної функції симетричний відносно вісі абсцис

графік непарної функції симетричний відносно початку координат

f (−x) = f (x) є властивістю парної функції

f (−x) = −f (x) є властивістю парної функції

Запитання 2

Знайдіть нулі функції.

варіанти відповідей

3 і −3

3

9

-3

Запитання 3

Область визначення функції це...

варіанти відповідей

множина всіх значень, яких набуває і функція і аргумент

множина всіх значень, яких набуває функція

множина всіх значень, яких може набувати незалежна змінна (аргумент)

інший варіант

Запитання 4

Функція це - ...

варіанти відповідей

залежність змінної y від змінної х, при якій кожному значенню x відповідає єдине значення змінної y.

залежність між змінними x та y.

залежність змінної y від змінної х, при якій кожному значенню x відповідає два значення змінної y.

залежність між змінними x та y, при якій кожному значенню y відповідає єдине значення змінної x.

Запитання 5

За поданим графіком знайти область значення функції Е (y):

варіанти відповідей

[–1;3]

[0;3]

[–2;2]

[–1;5]

Запитання 6

Користуючись графіком знайдіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

[-1,5;-1]

[-1,5;2,5]

[-1,5;3,5]

[-4,5;2,5]∪[2,5;5]

Запитання 7

Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображений на рисунку.

   

варіанти відповідей

(−∞; 1) і (2; +∞)

(2; +∞)

[1; +∞)

(0; 2)

(−∞; 1]

Запитання 8

Оберіть парну функцію

варіанти відповідей
Запитання 9

Скільки нулів має функція у=х2-4х?

варіанти відповідей

жодного

один

два

три

Запитання 10

Знайти нулі функції у= х2+10х-11.

варіанти відповідей

10 і 1

-11 і 1

11 і -1

-10 і 1

Запитання 11

Знайти область визначення функції у = 2х/(х+3)

варіанти відповідей

[0; - 3)

( - ∞; 3)υ( 3; + ∞)

( - ∞; - 3)υ( - 3; + ∞)

( - ∞; + ∞)

Запитання 12

Знайти значення аргументу, при яких значення функції f(х) = 2х2 - 4х дорівнює 6.


В зошит записати розв‘язання

варіанти відповідей

− 1 і − 3

− 1 і 3

1 і − 3

0 і 2

Запитання 13

Визначте, при яких значеннях аргументу значення функції дорівнює 1

варіанти відповідей

х=-4

х=0

х=3

х=4

Запитання 14

Функція f(x) спадає на проміжку [-3;3].

Порівняйте f(2,1) i f(2)

варіанти відповідей

 f(2,1)<f(2) 

 f(2,1)>f(2)  

f(2,1)f(2)  

f(2,1)=f(2)

Запитання 15

Знайти область визначення функції:

варіанти відповідей

(-∞;0)∪(1;+∞)  

(-∞;0]∪[1;+∞) 

 [0;1) 

 [0;1]

Запитання 16

Знайти значення функції f(х) = 2х2 - 3х + 1, якщо значення аргументу дорівнює ( - 1)

варіанти відповідей

− 4

0

2

6

Запитання 17

Знайти значення аргументу, якщо значення функції

f(х) = 2х- 4х дорівнює 6

варіанти відповідей

− 1 і − 3

− 1 і 3

1 і − 3

0 і 2

Запитання 18

Знайти область визначення функції у = √(5 -х)

варіанти відповідей

( - ∞; 5]

( - ∞; 5)

[5; + ∞)

(5; + ∞)

Запитання 19

Задано функцію f(x) = x2 – 2x + 5. Знайдіть f(–1) + f(0).


варіанти відповідей

7

8

9

13

Запитання 20

Функція ƒ(х) є парною, причому ƒ(3)=7. Знайдіть ƒ(-3).

варіанти відповідей

-7

7

-3

3

Запитання 21

Функція ƒ(х) є непарною, причому ƒ(-5)=5,3. Знайдіть ƒ(5)?

варіанти відповідей

-5

5

5,3

-5.3

Запитання 22

Знайдіть проміжок спадання функції ƒ(х)=(х-2)2

варіанти відповідей

(-∞; 2]

(-∞; 2)

[2; +∞)

(2; +∞)

Запитання 23

Розв’яжіть нерівність:

(х - 2)(х + 1)≥0


В зошит записати розв‘язання

варіанти відповідей

 (-1;2)

  (-∞;-1]υ[2;+∞)

  (-2;1)

  (-∞;-2)υ(1;+∞)

Запитання 24

Розв’яжіть нерівність: (х -1)(х + 1)(х - 2)(х + 8) < 0

варіанти відповідей

 (-2;-1)υ(1;8)

   (-1;1)υ(2;8)

 (-8;-2)υ(-1;1)

  (-8;-1)υ(1;2)

Запитання 25

Розв’язати нерівність


В зошит записати розв‘язання

варіанти відповідей

 ( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞)

  ( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞) ⋃ {-2; 4}

  ( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞) ⋃ {-2}

  ( -∞; -0,5]⋃ [ 1; 4) ⋃[ 5; +∞)

  [ -2; - 0,5)⋃[ 1; 4) ⋃ {5}

  [ -2; - 0,5) ⋃ [ 1; 4) ⋃[ 5; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест