За малюнком знайдіть відношення sinA/sinB у трикутнику ABC
2. Оберіть правильний запис теореми косинусів
1. Як називається сторона ,що прилегла до прямого кута ?
За малюнком знайдіть відношення sinA/sinB у трикутнику ABC
У трикутнику ABC AC = 12 см, ∠B = 100°, ∠C = 30°. За допомогою теореми синусів запишіть вираз для знаходження сторони BC
У трикутнику ABC ∠B = 30°, а діаметр, кола, описаного навколо цього трикутника дорівнює 10. Знайдіть сторону AC.
Серед наведених виразів вкажіть той, значення якого дорівнює −√3/2
.
Укажіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження:
1. Заповни пропуски.
Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін ........
2. Оберіть правильний запис теореми косинусів
3. Гострокутним, прямокутним чи тупокутним є трикутник зі
сторонами a, b і c, де a — довжина його найбільшої сторони,
якщо a2 < b2 + с2
;
4. Гострокутним, прямокутним чи тупокутним є трикутник зі
сторонами a, b і c, де a — довжина його найбільшої сторони,
якщо a2 = b2 + с2
;
5. Гострокутним, прямокутним чи тупокутним є трикутник зі
сторонами a, b і c, де a — довжина його найбільшої сторони,
якщо a2 > b2 + с2
;
6. Сума квадратів діагоналей паралелограма дорівнює
7. Оберіть всі можливі наслідки з теореми косинусів
8. Оберіть правильний запис теореми косинусів при умові, що кути α, β, γ - тупі
Використовуючи рисунок та теорему синусів, укажіть вираз для знаходження синуса кута К.
У трикутнику сторона дорівнює 24 см, а протилежний їй кут дорівнює 30°. Тоді радіус описаного кола дорівнює:
Якщо cos β < 0 , то ∠β :
У трикутнику АВС ∠В = 480, ∠С = 830. Яка зі сторін трикутника найбільша?
За якою теоремою можна знайти невідому сторону трикутника, у якому задано дві сторони і кут між ними?
Користуючись теоремою косинусів для трикутника АВС, виберіть правильне твердження.
Укажіть правильну рівність
Теорема косинусів справджується ...
Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника, якщо один із його кутів дорівнює 30°, а протилежна йому сторона — 60 см.
Укажіть правильну рівність:
Укажіть правильну рівність
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома