Проаналізуйте наведену схему гальванічного елемента.
Укажіть ПОМИЛКОВЕ твердження щодо його роботи.
Проаналізуйте твердження та позначте правильну відповідь.
І. Гальванічний елемент перетворює хімічну енергію на електричну.
ІІ. У гальванічному елементі відбувається окисно-відновна реакція.
Анодом у гальванічному елементі з мідним катодом може бути:
Проаналізуйте наведену схему гальванічного елемента. Укажіть цифру (позначка на малюнку), що відповідає рухові катіонів у сольовому містку.
Проаналізуйте наведену схему гальванічного елемента. Укажіть, як зміниться маса мідної пластинки через деякий час роботи цинково- мідного гальванічного елементу Даніеля-Якобі
Укажіть, як зміниться кількість катіонів Zn2+ у розчині цинк сульфату під час роботи цинково-мідного гальванічного елемента
Виберіть схему реакції, яка відбувається в гальванічному елементі, складеному з нікелевої і мідної пластин, занурених у розчини своїх солей.
Укажіть метал, що може бути анодом у гальванічному елементі зі свинцевим катодом:
Укажіть, який метал утворить гальванічний елемент з максимальною ЕРС у парі з марганцем:
Укажіть схему реакції, яка відбувається в гальванічному елементі, складеному з цинкової та нікелевої пластин, занурених у розчини своїх солей:
Укажіть гальванічний елемент, який характеризується найбільшою електрорушійною силою
Проаналізуйте твердження. Чи є проміж них правильні?
І. Позитивно заряджений електрод гальванічного елемента називається анод.
ІІ. Під час роботи гальванічного елемента катод розчиняється.
Виберіть рівняння напівреакцій, які відбуваються на електродах під час роботи гальванічного елемента, який складається з магнієвої і срібної пластин, занурених у розчини солей
Укажіть усі метали, що можна використати в гальванічному елементі у якості анода, якщо катод - нікель
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома