Вкажіть загальну схему генетичного ряду амфотерного металу:
Вкажіть генетичний ряд Фосфору:
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2→ CuO
а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O
Вкажіть загальну схему генетичного ряду активного металу:
Вкажіть всі речовини, що взаємодіють з кислотами:
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному рядку: Na → Na2O → NaOH → Na2SO4 → NaNO3
а)H2SO4 б)O2 в)H2O г)Ba(NO3)2 д)HNO3
Вкажіть формулу пропущеної речовини у перетворенні:
К → ? → КOH → К2SO4
Позначте, до якого класу неорганічних сполук належить неорганічна речовина «Х», що бере участь у реакції за схемою:
барій гідроксид + Х → барій карбонат + луг.
Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:
а) H2SO3 б)SO2 в)S г)K2SO3
З якими із перелічених речовин може реагувати натрій гідроксид?
В якому рядку правильно вказані продукти реакції H3PO4 + Ba(OH)2 =
Установіть генетичний ланцюжок добування ферум(III) оксиду з поданих речовин
а) ферум(III) хлорид б)залізо в)ферум(III) гідроксид г)ферум(III) оксид
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома