Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2→ CuO
а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O
Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:
а) H2SO3 б)SO2 в)S г)K2SO3
Установіть генетичний ланцюжок добування ферум(III) оксиду з поданих речовин
а) ферум(III) хлорид б)залізо в)ферум(III) гідроксид г)ферум(III) оксид
У вигляді кальцій ортофосфату Кальцій входить до складу кісток, зубної тканини, м'язів нервової тканини, крові. Укажіть пару речовин, що вступають у реакцію нейтралізації, під час якої утворюється кальцій ортофосфат.
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
Вкажіть загальну схему генетичного ряду амфотерного металу:
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку
SO3→ H2SO4→K2SO4
Оберіть ряд, в якому перетворення речовин відповідає схемі:
кислотний оксид → кислота → сіль → основний оксид:
Сіль Na2ZnO2 є продуктом реакцій (дві відповіді):
Установіть відповідність між реагентами та продуктами хімічної реакції:
Реагенти
1. FeO і H2
2. FeCl2 і Cl2
3. Fe2O3 і HCl
4. Fe(OH)2 і O2, H2O
Продукти хімічних реакцій
А. FeCl3
Б. Fe і H2O
В. FeCl3 і H2О
Г. FeCl2 і H2O
Д. Fe(OH)3
Укажіть правильні твердження.
Закінчи схему реакції, дописавши формулу реагуючої речовини.
AlI3 +.....= Al(OH)3↓+NaI
.
Обери речовини, за допомогою яких можна здійснити перетворення:
Zn(OH)2 → Zn3(PO4)2
Укажіть речовини, з якими взаємодіятиме хлоридна кислота.
Визначте 4 правильні відповіді.
Складіть рівняння реакції алюмінію з бромідною кислотою. У відповіді вкажіть коефіцієнт перед формулою кислоти.
Укажіть продукти термічного розкладу хром(ІІ) гідроксиду
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома