Зв'язок між речовинами різних класів, що ґрунтується на взаємоперетворенні речовин і показує походження одних речовин від інших.
Завершіть генетичний ряд металу: метал → основний оксид → основа → ...
Вставити пропущений елемент: Генетичний ряд неметалу: неметал → ...
→ кислота →сіль.
Генетичний зв'язок Фосфору та його сполук ілюструє схема:
Р → Р2О5 → Н3РО4 → Ва3(РО4)2.
Складіть почерговість використаних хімічних сполук для здійснення даних перетворень.
Завершіть схему...Fe -FeO - Fe(OH)2.... ......
CaO +....= CaCO3...Яку сполуку слід додати?
Na........X........X.......NaCl
S....SO2.....X.....X......CaSO4
Fe... FeCl2.....X.....FeO
Mg....X1......X2..... Mg(OH)2....MgCO3
N2.....X.1....NO.....X2.....HNO3
CaCO3....CaO....X....Ca(OH)2
Чи будуть ці реакції окисно-відновними?
Дано речовини: сульфатна кислота, цинк, вода, купрум(ІІ) оксид. Як із цих речовин взаємодіють між собою?
Як добути ферум(ІІ) сульфат?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома