Зв'язок між речовинами різних класів, що ґрунтується на взаємоперетворенні речовин і показує походження одних речовин від інших має назву
Завершіть генетичний ряд металу:
метал → основний оксид → основа → ...
Визначте пропущену речовину у Генетичному рядку неметалу:
неметал → ...→ кислота → сіль
Генетичний зв'язок Фосфору та його сполук ілюструє схема:
Р → Р2О5 → Н3РО4 → Ва3(РО4)2
Складіть почерговість використання хімічних сполук для здійснення даних перетворень.
Визначте речовину у схемі генетичного рядку
Fe→ FeO→ ......→ Fe(OH)2
Визначте невідомі речовини у рядку перетворень
Na→ X1→ X2→ NaCl
Визначте невідомі речовини у рядку перетворень
S→ SO2→ X1→ X2→ CaSO4
Визначте речовину у схемі генетичного рядку
Fe→ FeCl2→ X→ FeO
Визначте невідомі речовини у рядку перетворень
Mg→ X1→ X2→ Mg(OH)2→ MgCO3
Визначте невідомі речовини у рядку перетворень
N2→ X1→ NO→ X2→ HNO3
Визначте речовину (два варіанта) що може бутиу схемі генетичного рядку
CaCO3→ CaO→ X→ Ca(OH)2
Чи будуть всі запропоновані реакції окисно-відновними?
Яку речовину слід додати до розчину купрум(ІІ) сульфату, щоб добути купрум(ІІ) хлорид ?
Щоб довести амфотерність алюміній гідроксиду потрібно використати розчини
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома