Геометричні перетворення 9 клас

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 1259 разів
12 запитань
Запитання 1

Якою буде величина кута 30° при переміщенні (русі)?

варіанти відповідей

10°

30°

45°

90°

Запитання 2

Рівнобедрений трикутник АВС з основою АВ при переміщенні перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть величину кута ∠С’, якщо ∠А = 25°.

варіанти відповідей

 25°

 50°

130°

 65°

Запитання 3

Чи буде переміщенням перетворення трикутника АВС в трикутник EDF?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Чи симетричні точки А(–2; 1) та В(2; 3) відносно точки С(0; 2)?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Точки А(–2; y) та В(x; 5) симетричні відносно точки О(0; –1). Знайдіть x, y.

варіанти відповідей

 x = –2; y = –3

x = 2; y = –7

x = –2; y = 7

 x = 2; y = 3

Запитання 6

Чи симетричні точки А(–5; –2) та В(5; 2) відносно осі абсцис?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

На якому з малюнків точки А та А’ будуть симетричними відносно прямої l?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 8

В яку точку переходить точка А(0; 4) при повороті відносно початку координат на 90° проти годинникової стрілки?

варіанти відповідей

А'(–4; –4)

А'(–4; 0)

А'(4; 0)

А'(0; –4)

Запитання 9

В яку точку при повороті проти годинникової стрілки на 90° навколо точки О переходить точка В?

варіанти відповідей

А

С

D

О

Запитання 10

Паралельне перенесення задано формулами: x’ = x – 1; y’ = y + 2. У яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка А(4; –2)?

варіанти відповідей

А'(–4; 0)

А'(6; –3)

А'(3; 0)

А'(5; 4)

Запитання 11

Паралельне перенесення задано формулами: x’ = x + 2; y’ = y – 3. Яка точка при цьому паралельному перенесенні переходить у точку

А'(1; –2)?


варіанти відповідей

А(–1; –5)

А(–2; 0)

А(–1; 1)

А(3; –5)

Запитання 12

Сторони чотирикутника відносяться як 1 : 2 : 3 : 3. Знайдіть периметр подібного чотирикутника, якщо найменша сторона подібного чотирикутника 15 см.

варіанти відповідей

180 см

45 см

135 см

90 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест