На малюнку зображено куб. Яким є взаємне розміщення прямих DC і АВ1 ?
Скільки різних площин можна провести через дві прямі ,що перетинаються?
Скільки різних площин можна провести через дві мимобіжні прямі ?
Дано трикутну піраміду(див. мал.). Яке взаємне розміщення прямих ВS і АС ?
Пряма с перетинає пряму a і не перетинає пряму b, паралельну прямій а. Яке взаємне розміщення прямих b і с ?
На рисунку площини α і β перетинаються по прямій с. Пряма а належить площині α, пряма b - площині β. Яке з тверджень правильне ?
Скільки мимобіжних прямих можна провести через дану точку до даної прямої?
Як можуть бути розміщені дві прямі, якщо одна з них лежить у деякій площині, а друга перетинає цю площину?
Прямі а і с перетинаються. Яким може бути взаємне розміщення прямих а і р, якщо пряма р паралельна прямій с?
Дві прямі, які відповідно паралельні двом мимобіжним прямим …
Прямі b і с перетинаються. Яким може бути взаємне розміщення прямих с і р, якщо прямі b і р мимобіжні?
Оберіть правильні закінчення твердження: "Дві прямі, які мають спільну точку, ..."
Оберіть правильні закінчення твердження: "Дві прямі, які не мають спільних точок, ..."
Оберіть правильні закінчення твердження: "Дві прямі, які лежать в одній площині, ..."
Дано зображення куба ABCDA1B1C1D1. Які з вказаних точок не належать площині CC1D1
Точки А і В лежать у площині α , а точка С — поза нею. Які з наведених тверджень правильні?
Точки А, В, С, D не лежать в одній площині. По якій прямій перетинаються площини АВС і СBD
Кутом між мимобіжними прямими називається
Відстанню між паралельними прямими називають
Дано відрізок СD. Його точка С належить площині α. Точка А - середина відрізка СD. Через точки А та D провели паралельні прямі, які перетинають площину α відповідно в точках А1 та D1. DD1=36 см. Знайти довжину відрізка АА1.
Дано відрізок СD. Його точка С належить площині α. Точка А ділить відрізкок СD у відношені СА:АD=2:7. Через точки А та D провели паралельні прямі, які перетинають площину α відповідно в точках А1 та D1. DD1=36 см. Знайти довжину відрізка АА1.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома