У яких країнах відбувається активне знелісення території, спричинене перевищенням площі вирубування лісу над площею лісонасадження?
У Центральних районах Аляски з’явилися ділянки лісу, на яких дерева похилені в різні сторони під різними кутами. Науковці назвали першопричину цього явища — глобальне потепління. Який проміжний процес виник унаслідок потепління і спричинив появу «п’яних лісів».
Вологі екваторіальні ліси поглинають вуглекислий газ і виділяють кисень, тому їхнє збереження впливає на
Виникнення глобальних екологічних проблем зумовлено передусім нехтуванням людиною такої закономірності розвитку географічної оболонки як
Що є наслідком виникнення «озонових дир» у стратосфері Землі?
Англійський учений Роберт Сміт у ХІХ ст. вперше звернув увагу на явище, наслідком якого є руйнування поверхні металевих конструкцій, знебарвлення фарби, усихання лісів. У своїй книзі він описав
Яку екологічну проблему спричинено екстенсивним розвитком пасовищного тваринництва в країнах Африки?
Природні пустелі й напівпустелі за кліматичними показниками займають приблизно 33 % поверхні материків, а пустельні ландшафти за характером рослинного й ґрунтового покриву - 43 %. Що спричинило велику різницю між площею пустельних ландшафтів і площею природних пустель?
«А земля їх стане пустелею по вині жителів її, через плід діянь їхніх...» – пророчі слова, що стали реальністю, якщо поглянути на величезні спустелені (висушені й розвіяні вітрами) простори
Ознакою переходу до сталого розвитку людства є
Що є основною причиною глобального потепління клімату у ХХІ столітті?
До якого виду належать природні ресурси, найперспективніші для використання людством у ХХІ ст. відповідно до концепції сталого розвитку?
Який прояв глобального забруднення довкілля створює загрозу життю білих ведмедів?
Виникнення глобальних екологічних проблем зумовлено передусім нехтуванням людством такої закономірності розвитку географічної оболонки, як
Укажіть ознаку переходу до сталого розвитку людства.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома