Глобальні проблеми людства

Додано: 10 жовтня 2023
Предмет: Технології, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Глобальними проблеми стали:

варіанти відповідей

А) У давні часи

Б) У середньовіччі

В) Наприкінці XIX та початку XX ст.

Г) Наприкінці XX та початку XXI ст.

Запитання 2

2. До глобальних екологічних проблем відноситься:

варіанти відповідей

А) Глобальне потепління

Б) Виникнення нових видів тварин і рослин

В) Електромагнітне забруднення

Г) Скорочення сільськогосподарських угодь

Запитання 3

3. У великих містах основним джерелом забруднення повітря є

варіанти відповідей

А) Автотранспорт

Б) Промислові підприємства

В) Комунальні підприємства

Г) ТЕС

Запитання 4

4. Яка з міжнародних організацій координує роботу з подолання глобальних проблем людства?

варіанти відповідей

А) АСЕАН

Б) НАТО

В) ООН

Г) ЄС

Запитання 5

5. На якому континенті знаходиться „полюс голоду”?

варіанти відповідей

А) Африка

Б) Америка Південна

В) Австралія

Г) Євразія

Запитання 6

6. Які частини Світового океану є найбільш забрудненими?

варіанти відповідей

А) Територіальні води

Б) Відкрита акваторія

В) Шельфові зони

Запитання 7

7. Які ліси земної кулі найбільш інтенсивно вирубуються?

варіанти відповідей

А) Джунглі екваторіальної Африки

Б) Сельвас

В) Тайга

Г) Карпати

Запитання 8

8. Рекультивація земель це:

варіанти відповідей

А) Кар'єрні земельні роботи

Б) Скорочення площ сільськогосподарських угідь

В) Насадження лісових масивів

Г) Відновлення порушених земель

Запитання 9

9. Створенню парникового ефекту сприяє збільшення в атмосфері Землі

варіанти відповідей

А) Сірчистого газу

Б) Фреонів

В) Вуглекислого газу

Г) Озону

Запитання 10

10. Екологічний моніторинг - це...


варіанти відповідей

А) Організоване періодичне або безперервне спостереження за станом екологічних об'єктів

Б) Вивчення біосистеми шляхом фіксації певних її ознак

В) Експериментальне визначення впливу чинників за допомогою живих тест-об'єктів

Г) Отримання кількісних характеристик об'єктів і явищ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест