У реченні "Я згоден поїхати до Києва" присудок
Складений підмет є в реченні:
Простий дієслівний присудок є в реченні:
Складений іменний присудок є в реченні:
Правильна характеристика речення "Дихайте на повні груди свіжим повітрям осені" позначена у відповіді
У якому з речень правильно виділено підмет?
У якому з речень НЕПРАВИЛЬНО узгоджено підмет і присудок?
У якому реченні ПРАВИЛЬНО узгоджено підмет і присудок?
У якому реченні треба обов'язково поставити ТИРЕ?
У якому з речень ТИРЕ не обов'язково ставити?
У якому з речень треба поставити ТИРЕ?
Знайдіть речення зі складеним дієслівним присудком.
Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку
Прочитайте текст.
(1) Я хочу книгу про вас написати. (2) Про вас, мамо, про батька, про наше життя... (3) Хай читають прийдешні покоління. (4) Хочу, щоб почалося нове життя , щоб покоління наші не тратились, не западали в землю, не зникали. (У.Самчук)
Спонукальним у тексті є речення:
Речення, у якому граматична основа складається з двох головних членів, називається
Знайдіть дієслівне словосполучення
Укажіть двоскладне речення
Оберіть речення з простим підметом
Складений дієслівний присудок є в реченні
Неозначена форма дієслова (інфінітив) виконує роль обставини в реченні:
Неозначена форма дієслова (інфінітив) виконує роль додатка в реченні:
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено підмет з присудком у реченні
Пунктуаційну помилку допущено в кожному реченні, ОКРІМ
Тире між підметом і присудком ставиться в усіх реченнях, ОКРІМ
Живу бажанням творити добрії діла
У цьому реченні виділене слово виступає
Стомилися хлопці, присіли спочити
У цьому реченні підкреслене слово виступає
Весна захлиналася буйним цвітом вишень.
У цьому реченні виділене слово виступає
Олена порадила прочитати легенду про Каїна та Авеля.
У цьому реченні виділене слово виступає
Вибиватися у люди - справа зовсім не проста.
У цьому реченні виділене слово виступає
Поширеним є речення
Поширеним є речення
З'ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.
А Забування вичищає авгієві стайні пам'яті.
Б Хвилина – це наче й мало.
В Глечики з глини прикрашали невеликий мисник.
Г Андрій раптом зупинився подумати.
Визначте вид односкладного речення.
А Розкажи мені, осене, чи щасливая ти?
Б Надворі втихло й потеплішало.
В Безмежний широкий степ.
Г Знали його й за межами України.
Граматичний зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Тире між підметом і присудком НЕ ПОТРІБНЕ в реченні (розділові знаки пропущено)
Визначте вид односкладного речення.
А Поета дивний, неймовірний сон…
Б Кожному для щастя треба зрозуміти власне призначення.
В Поете, що світові сказати можеш своїм пером?
Г Свого щастя й конем не об’їдеш…
Знов (1)зозулі голос чути (2)в лісі,
Ластівки (3)гніздечко звили в стрісі.
А вівчар жене отару плаєм,
Тьохнув пісню (4)соловей за гаєм.
Поширеним є речення в рядку
Визначте вид члена речення
А Прийшло дівча воду брати.
Б Продовжувати життя людини – це перш за все навчитися його не скорочувати.
В Борщ з самої картоплі та приморожених буряків був несмачний.
Г Він звернувся до неї з проханням доглянути його коні.
Граматичний зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома