Гомотетія. Перетворення подібності

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 715 разів
10 запитань
Запитання 1

Дано два креслення однієї деталі. Перше виконане в масштабі 1:100, а друге - 1:1000. Знайдіть коефіцієнт подібності

варіанти відповідей

10

900

0,1

100000

Не можливо встановити

Запитання 2

Кут трикутника 1400 

а в іншому трикутнику є кут 100

Якими мають бути інші два кути другого трикутника, щоб трикутники були подібні?

варіанти відповідей

80 і 90

10

30

140

Запитання 3

У яку точку переходить точка А(-4;8) при гомотетія з коефіцієнтом - 0,5 і центром на початку координат?

варіанти відповідей

(-2;4)

(2;-4)

(-8;16)

(8;-16)

Запитання 4

Відповідні сторони двох подібних трикутників відносяться як 3:4.Знайдіть відношення їх площ.

варіанти відповідей

Не можливо вказати

3:4

9:16

6:8

Запитання 5

Сторони трикутника відносяться як 3:4, а найбільша сторона подібного йому трикутника 25 см. Знайти коефіцієнт подібності трикутників.

варіанти відповідей

5

0,5

0,2

Не можливо вказати

Запитання 6

Площі подібних п'ятикутників відносяться, як 36:49. Вкажіть, якими можуть бути їх. відповідні сторони

варіанти відповідей

12см і 14см

1,4дм і 1,2 дм

0,6м і 0,7м

36мм і 49мм

Запитання 7

Точка В(6;-2) при гомотетії переходить в точку А(3;-1).Центр гомотетії О(0;0).Вкажіть коефіцієнт гомотетії.

варіанти відповідей

2

-3

1

0,5

Запитання 8

Перетворення подібності з коефіцієнтом 0,3 переводить відрізок довжиною 30 см у відрізок, довжину якого треба знайти.

варіанти відповідей

100см

90см

0,01 см

9 см

Запитання 9

Які умови повинні виконуватися для точок В і В', щоб бути гомотетичними при перетворенні подібності з коефіцієнтом 4 відносно точки С?

варіанти відповідей

Точки В та В' не лежать на промені СВ

Точки В та В' лежать на промені СВ

СВ=4СВ'

СВ'=4 СВ

Запитання 10

Відношення площ двох квадратів АВСD та A'B'C'D' дорівнює 25. Чому дорівнює відношення їх периметрів?

варіанти відповідей

25:1

1:25

20:1

5:1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест