Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
Прочитайте речення. (1)Експерт запропонував (2)відвезти (3)вантажівку до автомайстерні, здійснити (4)фаховий огляд та замінити (5)заіржавілу деталь, а тоді робити остаточний висновок про конструктивну досконалість (6)колеса, несправність якого (7)призвела до прикрого (8)випадку на дорозі.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Спрощення в групах приголосних треба позначити на письмі в усіх словах рядка
Помилку в написанні слова допущено в рядку
Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Виберіть правильний варіант заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Виберіть правильний варіант заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Виберіть правильний варіант заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Виберіть правильний варіант заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.
Виберіть правильний варіант заповнення пропусків
Потребує редагування речення
НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Я хочу йому заперечити,(1) я повинен йому заперечити, (2)на думку спадає лише те, (3) що українці завжди говорять одне одному: (4) майже ритуальне шевченківське «Борітеся - (5) поборете».
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте діалог.
— Ярославе, не забудь віднести взуття в ремонтну майстерню, щоб вчасно поремонтувати перед поїздкою – нагадала мама синові зранку.
— На жаль, зможу це зробити тільки завтра, бо сьогодні помив кросівки: вони не висохнуть до вечора. Точно передає зміст діалогу речення
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Щоб соус був ароматнішим, суміш спецій ___ у процесі приготування. Додавши перемелені спеції, __ перемішувати соус на водяній бані. За дві хвилини - ___ вишуканим смаком.
Правильним є варіант є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Якщо під рукою не знайдеться ___ броколі, скористайтеся ___. До страви смакує ___ сулугуні.
Правильним є варіант є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Нгерулмуд є столицею __ в Тихому океані. Це __ столиця у світі – лише із ___ мешканцями.
Правильним є варіант є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
На вокзал зустрічати друзів приїхали Тиміш із ___. На пероні зібралися чотири ___. Хлопці не бачилися півтора ___. Хоч усі обрали різні фахи, проте зустріч видалася більш ___, ніж сподівалися. Запланували разом поїхати до ____.
Правильним є варіант є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова. Зустрінемось ____ біля пам’ятника ___.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Фразеологізм Речення
1 як грім з ясного неба А Нові кав’ярні почали з’являтися […].
2 як свої п’ять пальців Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться […].
3 як білка в колесі В Хлопець схожий на батька […].
4 як гриби після дощу Г Звістка про перенесення іспиту була […].
Д Учорошня студентка, Київ вона знає […].
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Фразеологізм Речення
1 як грім з ясного неба А Нові кав’ярні почали з’являтися […].
2 як свої п’ять пальців Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться […].
3 як білка в колесі В Хлопець схожий на батька […].
4 як гриби після дощу Г Звістка про перенесення іспиту була […].
Д Учорошня студентка, Київ вона знає […].
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Фразеологізм Речення
1 як грім з ясного неба А Нові кав’ярні почали з’являтися […].
2 як свої п’ять пальців Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться […].
3 як білка в колесі В Хлопець схожий на батька […].
4 як гриби після дощу Г Звістка про перенесення іспиту була […].
Д Учорошня студентка, Київ вона знає […].
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Фразеологізм Речення
1 як грім з ясного неба А Нові кав’ярні почали з’являтися […].
2 як свої п’ять пальців Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться […].
3 як білка в колесі В Хлопець схожий на батька […].
4 як гриби після дощу Г Звістка про перенесення іспиту була […].
Д Учорошня студентка, Київ вона знає […].
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
А прийменник
Б сполучник
В частка
Г займенник
Д іменник
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
А прийменник
Б сполучник
В частка
Г займенник
Д іменник
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
А прийменник
Б сполучник
В частка
Г займенник
Д іменник
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна, (2)той, (3)хоч і труду мав досить, дивнії (4)перла виносить.
А прийменник
Б сполучник
В частка
Г займенник
Д іменник
З’ясуйте тип кожного речення.
Тип речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 з різними видами зв’язку
Речення
А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її
прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.
Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.
В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.
Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.
Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.
З’ясуйте тип кожного речення.
Тип речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 з різними видами зв’язку
Речення
А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її
прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.
Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.
В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.
Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.
Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.
З’ясуйте тип кожного речення.
Тип речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 з різними видами зв’язку
Речення
А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її
прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.
Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.
В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.
Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.
Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.
З’ясуйте тип кожного речення.
Тип речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 з різними видами зв’язку
Речення
А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її
прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.
Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.
В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.
Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.
Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення Приклад речення
1 підмет А Робітникам дозволено відпочити.
2 присудок Б Дощ лив як із відра.
3 означення В Пройти такий шлях – не кожному під силу.
4 обставина Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.
Д Діти – наша гордість.
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення Приклад речення
1 підмет А Робітникам дозволено відпочити.
2 присудок Б Дощ лив як із відра.
3 означення В Пройти такий шлях – не кожному під силу.
4 обставина Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.
Д Діти – наша гордість.
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення Приклад речення
1 підмет А Робітникам дозволено відпочити.
2 присудок Б Дощ лив як із відра.
3 означення В Пройти такий шлях – не кожному під силу.
4 обставина Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.
Д Діти – наша гордість.
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення Приклад речення
1 підмет А Робітникам дозволено відпочити.
2 присудок Б Дощ лив як із відра.
3 означення В Пройти такий шлях – не кожному під силу.
4 обставина Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.
Д Діти – наша гордість.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.
Просте речення
1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.
2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.
3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.
4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.
Складне речення
А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.
Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.
В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.
Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.
Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила
овочевий раціон.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.
Просте речення
1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.
2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.
3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.
4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.
Складне речення
А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.
Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.
В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.
Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.
Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила
овочевий раціон.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.
Просте речення
1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.
2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.
3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.
4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.
Складне речення
А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.
Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.
В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.
Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.
Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила
овочевий раціон.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.
Просте речення
1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.
2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.
3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.
4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.
Складне речення
А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.
Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.
В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.
Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.
Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила
овочевий раціон.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома