Готуємося до ЗНО. Варіант 43

Додано: 25 червня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 99 разів
43 запитання
Запитання 1

Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення

варіанти відповідей

Хай іншому якомусь мореплавцеві фазан розстелить пальмове крило.

Оці Наігари блуду і бруду, а я пересилю, русява, як Русь, я переб’юся, я перебуду, а я переплачу, пересміюсь.

Багдадський злодій літо вкрав, багдадський злодій.

Мистецтво робить гігантські кроки, а він не виставляє картин три роки.

Запитання 2

Прочитайте речення. (1)Експерт запропонував (2)відвезти (3)вантажівку до автомайстерні, здійснити (4)фаховий огляд та замінити (5)заіржавілу деталь, а тоді робити остаточний висновок про конструктивну досконалість (6)колеса, несправність якого (7)призвела до прикрого (8)випадку на дорозі.

НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами

варіанти відповідей

1, 2, 6    

1, 3, 7  

1, 4, 8 

2, 3, 5

Запитання 3

Спрощення в групах приголосних треба позначити на письмі в усіх словах рядка

варіанти відповідей

громіз..кий, перс..ні, пристрас..ний  

перехрес..ний, проїз..ний, турис..ці

радіс..ний, улес..ливий, зап’яс..ний 

віс..ник, двоміс..ний, кількіс..ний

Запитання 4

Помилку в написанні слова допущено в рядку

варіанти відповідей

експеримент, суші, єхидна 

графин, кипарис, вінегрет

графіті, дезінфекція, чіпси 

шпинат, діагональ, спирт

Запитання 5

Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..страсть, невм..рущий, печ..во 

пр..стол, кр..ниця, к..шеньковий

виб..раю, пр..красний, дощ..чка  

пал..чка, стр..вожений, пр..старий

Запитання 6

Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

кутюр..є, розм..якнути, між..ярусний  

ад..ютант, кон..юктивіт, Св..ятослав

з..ініціювати, уп..ятьох, бракон..єр 

дос..є, тьм..яний, перед..ювілейний

Запитання 7

Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

всесвітньо/відомий, усесвітньо/історичний, усесвітньо/знаний

спортивно/видовищний, спортивно/масовий, спортивно/показовий

загально/державний, загально/обов’язковий, загально/національний

суспільно/небезпечний, суспільно/історичний, суспільно/важливий

Запитання 8

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

варіанти відповідей

Відповідно до статтей Закону України Про освіту здобувачи освіти мають право на повагу людської гідності.

Це право передбачає захист підчас освітнього процессу від прениження честі і гідності.

Не прийнятними є будь-які форми насильства та експлуатації, булингу, дискримінації за будь-якою ознакою.

Право на повагу людської гідності передбачає також для осіб, які зазнали цькування, отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг.

Запитання 9

Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

рибище

вовчище

сховище

їжачище 

Запитання 10

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

Виберіть правильний варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

вітальні

передпокої

приймальні

світлиці

Запитання 11

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

Виберіть правильний варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

людських

людних

людяних

людових

Запитання 12

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

Виберіть правильний варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

авторитет

лідерство

особливість

популярність 

Запитання 13

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

Виберіть правильний варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

малоосвіченого

недосвідченого

неписьменного

неписемного 

Запитання 14

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Таблоїдами стали називати різновид газети, здебільшого щоденної, невеликого формату, яку було зручно читати в переповненому транспорті, у (10) __ лікаря чи в інших (11) __ місцях. У Європі таблоїди вперше з’явилися у Великій Британії й одразу здобули неабияку (12) __. Такі видання спрямовані на певний прошарок (13) __ населення. Зміст цих газет визначали дешеві (14) __ , увагу до яких привертали гучними назвами.

Виберіть правильний варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

секрети

сенсації

сентенції

символи 

Запитання 15

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

Завершивши роботу, учні розійшлися по домівках.

Слухаючи розповіді про козацькі звичаї, діти перейнялися піднесенням і гордістю.

Ставши повнолітнім, він усвідомив вагу свого слова.

Збивши міксером, вершки стали кремоподібними.

Роздивляючись фотографії з краєвидами, подруги зауважили чимало цікавого.

Запитання 16

НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку

варіанти відповідей

«Не забувайте того доброго, що вмієте, - повчав київський князь Володимир Мономах, - а чого не вмієте, того навчайтеся».

Французький філософ і математик ХVІІ ст. Рено Декарт ділився досвідом: «Повага інших – гарний привід, щоб поважати самого себе».

«Хіба не любов усе єднає, творить, будує? – ставив питання Григорій Сковорода: - подібно до того, як ворожість руйнує?»

Історик Я.Грицак зауважив: «Ніде суперечливість Франкових поглядів не виявляється так виразно, як у факті, що він був автором двох популярних українських гімнів».

А вже відлітаючи зі Львова, сказав: «Дощ іде – діти ростуть», - і наспівав пісеньку свого дитинства.

Запитання 17

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Я хочу йому заперечити,(1) я повинен йому заперечити, (2)на думку спадає лише те, (3) що українці завжди говорять одне одному: (4) майже ритуальне шевченківське «Борітеся - (5) поборете».

НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

кома 1 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

кома 2 – між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком

кома 3 – перед підрядною частиною складнопідрядного речення

двокрапка 4 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

тире 5 – між підметом і присудком

Запитання 18

Прочитайте діалог.

— Ярославе, не забудь віднести взуття в ремонтну майстерню, щоб вчасно поремонтувати перед поїздкою – нагадала мама синові зранку.

На жаль, зможу це зробити тільки завтра, бо сьогодні помив кросівки: вони не висохнуть до вечора. Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Ярослав відмовився нести взуття до ремонтної майстерні, бо мав інші плани на день.

Мама висловила невдоволення через те, що Ярослав відмовився виконувати її доручення.

Мама нагадала синові, щоб той заніс перед поїздкою взуття до ремонтної майстерні, але син відмовився, бо мав інші плани на день.

Мама нагадала зранку синові про те, що потрібно віднести взуття в ремонтну майстерню, на що Ярослав відповів, що зробить це завтра через те що не висохнуть кросівки, які він тільки-но помив.

Ярослав не зміг відмовити матері в її проханні занести взуття до ремонтної майстерні, хоч через тренування й зовсім не мав часу.

Запитання 19

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Щоб соус був ароматнішим, суміш спецій ___ у процесі приготування. Додавши перемелені спеції, __ перемішувати соус на водяній бані. За дві хвилини - ___ вишуканим смаком.

Правильним є варіант  є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

мелять, продовжуйте, насолоджуватеметеся

мелять, продовжте, насолоджуватимеся

мелють, продовжіть, насолоджуватемеся  

мелють, продовжіть, насолоджуватиметеся

мелють, продовжте, насолоджуватиметися

Запитання 20

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Якщо під рукою не знайдеться ___ броколі, скористайтеся ___. До страви смакує ___ сулугуні.

Правильним є варіант  є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

свіже, замореженим, ніжне   

свіжої, замороженою, ніжний

свіжого, замороженим, ніжне

свіжої, замороженою, ніжне

свіжої, замороженої, ніжна

Запитання 21

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Нгерулмуд є столицею __ в Тихому океані. Це  __ столиця у світі – лише із ___ мешканцями.

Правильним є варіант  є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

острова, сама менша, триста дев’яносто

острову, сама маленька, триста дев’яносто

острову, найменша за всіх, тримастами дев’яносто

острова, найменша, трьомастами дев’яносто

острова, найменша, трьомастами дев’яноста

Запитання 22

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

На вокзал зустрічати друзів приїхали Тиміш із ___. На пероні зібралися чотири  ___. Хлопці не бачилися півтора ___. Хоч усі обрали різні фахи, проте зустріч видалася більш ___, ніж сподівалися. Запланували разом поїхати до ____.

Правильним є варіант  є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Ігором, однокласника, рока, цікавою, Харкову

Ігорем, однокласники, року, цікавою, Харкова

Ігорем, однокласника, року, цікавішою, Харкова

Ігорем, однокласники, роки, цікавішою, Харкову

Ігорем, однокласника, роки, цікавою, Харкову

Запитання 23

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова. Зустрінемось ____ біля пам’ятника  ___.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

у п’ять тридцять, Богдана Хмельницького

у половині шостої, Богдана Хмельницького

у п’ять годин тридцять хвилин, Богдану Хмельницькому

о половині шостої, Богдана Хмельницького

о пів на шосту, Богдану Хмельницькому

Запитання 24

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм                      Речення

1 як грім з ясного неба        А Нові кав’ярні почали з’являтися […].  

2 як свої п’ять пальців        Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться  […].  

3 як білка в колесі               В Хлопець схожий на батька  […].   

4 як гриби після дощу         Г Звістка про перенесення іспиту була  […].  

                                        Д Учорошня студентка, Київ вона знає  […].  


варіанти відповідей

Запитання 25

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм                      Речення

1 як грім з ясного неба        А Нові кав’ярні почали з’являтися […].  

2 як свої п’ять пальців        Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться  […].  

3 як білка в колесі               В Хлопець схожий на батька  […].   

4 як гриби після дощу         Г Звістка про перенесення іспиту була  […].  

                                        Д Учорошня студентка, Київ вона знає  […].  

варіанти відповідей

Запитання 26

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм                      Речення

1 як грім з ясного неба        А Нові кав’ярні почали з’являтися […].  

2 як свої п’ять пальців        Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться  […].  

3 як білка в колесі               В Хлопець схожий на батька  […].   

4 як гриби після дощу         Г Звістка про перенесення іспиту була  […].  

                                        Д Учорошня студентка, Київ вона знає  […].  

варіанти відповідей

Запитання 27

Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.

Фразеологізм                      Речення

1 як грім з ясного неба        А Нові кав’ярні почали з’являтися […].  

2 як свої п’ять пальців        Б Уряд, аби втримати ситуацію, крутиться  […].  

3 як білка в колесі               В Хлопець схожий на батька  […].   

4 як гриби після дощу         Г Звістка про перенесення іспиту була  […].  

                                        Д Учорошня студентка, Київ вона знає  […].  

варіанти відповідей

Запитання 28

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна,  (2)той,  (3)хоч і труду мав досить, дивнії  (4)перла виносить.

А прийменник         

Б сполучник 

В частка  

Г займенник       

Д іменник 

варіанти відповідей

Запитання 29

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна,  (2)той,  (3)хоч і труду мав досить, дивнії  (4)перла виносить.

А прийменник         

Б сполучник 

В частка  

Г займенник       

Д іменник 

варіанти відповідей

Запитання 30

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна,  (2)той,  (3)хоч і труду мав досить, дивнії  (4)перла виносить.

А прийменник         

Б сполучник 

В частка  

Г займенник       

Д іменник 

варіанти відповідей

Запитання 31

З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Книги – морська глибина: хто в них пірне (1)аж до дна,  (2)той,  (3)хоч і труду мав досить, дивнії  (4)перла виносить.

А прийменник         

Б сполучник 

В частка  

Г займенник       

Д іменник

варіанти відповідей

Запитання 32

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

1 складносурядне                

2 складнопідрядне               

3 безсполучникове              

4 з різними видами зв’язку                        

Речення

А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її

прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

варіанти відповідей

Запитання 33

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

1 складносурядне                

2 складнопідрядне               

3 безсполучникове              

4 з різними видами зв’язку                        

Речення

А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її

прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

варіанти відповідей

Запитання 34

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

1 складносурядне                

2 складнопідрядне               

3 безсполучникове              

4 з різними видами зв’язку                        

Речення

А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її

прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

варіанти відповідей

Запитання 35

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

1 складносурядне                

2 складнопідрядне               

3 безсполучникове              

4 з різними видами зв’язку                        

Речення

А Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її

прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Б Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

В Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Г Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Д Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

варіанти відповідей

Запитання 36

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення                      Приклад речення

1 підмет                               А Робітникам дозволено відпочити.

2 присудок                          Б Дощ лив як із відра.

3 означення                         В Пройти такий шлях – не кожному під силу.

4 обставина                         Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.

                                              Д Діти – наша гордість.

варіанти відповідей

Запитання 37

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення                      Приклад речення

1 підмет                               А Робітникам дозволено відпочити.

2 присудок                          Б Дощ лив як із відра.

3 означення                         В Пройти такий шлях – не кожному під силу.

4 обставина                         Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.

                                              Д Діти – наша гордість.

варіанти відповідей

Запитання 38

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення                      Приклад речення

1 підмет                               А Робітникам дозволено відпочити.

2 присудок                          Б Дощ лив як із відра.

3 означення                         В Пройти такий шлях – не кожному під силу.

4 обставина                         Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.

                                              Д Діти – наша гордість.

варіанти відповідей

Запитання 39

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення                      Приклад речення

1 підмет                               А Робітникам дозволено відпочити.

2 присудок                          Б Дощ лив як із відра.

3 означення                         В Пройти такий шлях – не кожному під силу.

4 обставина                         Г Я думаю про горде право підводити сонце з імли.

                                              Д Діти – наша гордість.

варіанти відповідей

Запитання 40

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.  

2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.

3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.    

4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.

Складне речення                                                      

А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила

овочевий раціон.

варіанти відповідей

Запитання 41

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.  

2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.

3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.    

4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.

Складне речення                                                      

А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила

овочевий раціон.

варіанти відповідей

Запитання 42

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.  

2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.

3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.    

4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.

Складне речення                                                      

А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила

овочевий раціон.

варіанти відповідей

Запитання 43

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

1 Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.  

2 Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.

3 Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.    

4 Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.

Складне речення                                                      

А Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Б Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

В Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Г Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Д Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила

овочевий раціон.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест