Функція. Область визначення, множина значень. Графік функції.

Додано: 1 березня 2023
Предмет: Алгебра, 7 клас
Копія з тесту: Графік функції.
Тест виконано: 554 рази
21 запитання
Запитання 1

Знайдіть значення функції y = 2x − 4, якщо x = − 3


варіанти відповідей

 − 10

 − 2

 10

2

Запитання 2

За якого значення аргументу значення функції у = − 3х + 4 дорівнює 4?


варіанти відповідей

 4

 1

 0

 − 1

Запитання 3

Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка функції

у = 1,5х – 6 з віссю ординат.


варіанти відповідей

 (2; 0)

 (− 4; 0)

 (0; − 6)

 (4; 0)

Запитання 4

Яка з точок належить графіку функції у = 8х − 3


варіанти відповідей

 D(1; 5)

 C(− 1; − 10)

 B(0; 3)

 A(− 2; − 14)

Запитання 5

Знайдіть значення функції, заданої формулою у = 5х −7, для значення аргументу − 2.


варіанти відповідей

 − 17

 3

 − 3

 17

Запитання 6

За графіком, зображеним на рисунку, знайдіть значення у, якщо х = − 2


 

варіанти відповідей

 0

 − 2

 − 2,5

3,5

Запитання 7

За графіком, зображеним на рисунку знайдіть значення х, яким відповідає у = − 1,5

 

варіанти відповідей

 − 1,5; 3,5

 0; 1

 − 2

таких значень не існує

Запитання 8

Знайти точки перетину графіка функції у = 4х + 20 з віссю абсцис

варіанти відповідей

 (− 5; 20)

(0; 20)

(− 5; 0)

 (0; 0)

Запитання 9

Знайти точки перетину графіка функції у = − 5х + 7 з віссю у.

варіанти відповідей

 (− 5; 7)

  (0; 7)

 (0; 0)

(7; 0)

Запитання 10

Знайдіть значення у, якщо х = 5

варіанти відповідей

− 1

0

1

2

Запитання 11

Знайдіть значення х, яким відповідає значення у = 1

варіанти відповідей

− 2; 4

− 1; 5

− 1; 1

0; 6

Запитання 12

Знайдіть значення аргумента, за якого значення функції дорівнює 0

варіанти відповідей

0; 4

1; 3

0

4

Запитання 13

Знайдіть область визначення функції, що задає залежність між площею квадрата S та довжиною його сторони a.

варіанти відповідей

a – будь-яке невід'ємне число

a – будь-яке натуральне число

a – будь-яке натуральне число або 0

a – будь-яке число

a – будь-яке додатне число

Запитання 14

Знайдіть область значень функції, що стороні трикутника ставить у відповідність його периметр, якщо дві інші сторони трикутника 14 см і 16 см, а невідома сторона дорівнює цілому числу сантиметрів.

Підказка: скористайтесь нерівністю трикутника!

Необхідно надати фото розв'язку учителю!

варіанти відповідей

Усі цілі значення від 33 см включно до 59 см включно

Усі цілі значення від 33 см і більше

Усі цілі значення від 30 см до 58 см включно

Усі цілі значення від 30 см і більше

Усі цілі значення від 30 см до 59 см включно

Запитання 15

Областю визначення функції y=x4+4  буде

варіанти відповідей

Довільне число, менше за 4

Довільне число, більше за 4

Довільне число

Довільне число, більше або рівне 4

Довільне число, менше або рівне 4

Запитання 16

Дано функцію y=x4+4. Знайдіть область значень цієї функції.

варіанти відповідей

Довільне число, менше за 4

Довільне число, більше за 4

Довільне число

Довільне число, більше або рівне 4

Довільне число, менше або рівне 4

Запитання 17

Якого типу задання функції не існує?

варіанти відповідей

Табличного

Аналітичного

Описового

Графічного

Діаграмного

Запитання 18

Знайдіть значення аргументу, за якого значення функцій y=3x−5 та y=2x+2 будуть однакові.

Необхідно надати фото розв'язку учителю!

варіанти відповідей

1

2

3

5

7

Запитання 19

Знайдіть значення даної кусочної функції при значенні аргументу, що дорівнює 5.


варіанти відповідей

11

9

-11

-9

Запитання 20

Знайдіть значення даної кусочної функції при значенні аргументу, що дорівнює (- 5).

варіанти відповідей

11

9

-11

-9

Запитання 21

Функцію задано формулою y=x2-1, де -2 ≤ х ≤ 3.

1) Складіть таблицю значень даної функції з кроком 1.

2) Користуючись таблицею, побудуйте графік даної функції.

3) Якого найменшого значення досягає ця функція?

Необхідно надати фото розв'язку учителю!

варіанти відповідей

0

-1

(0, -1)

(-1, 0)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест