Необоротні реакції - це ...
Оборотні реакції — це ...
Укажіть хімічні реакції, що належить до необоротних:
Укажіть необоротні реакції:
Укажіть, як відбуваються необоротні реакції:
Укажіть ендотермічні реакції:
Укажіть, як називається реакція у результаті якої поглинається теплова енергія:
Оберіть правильне твердження.
Окиснення - це процес:
Оберіть правильні твердження:
Зазначте схему процесу відновлення:
Який процес - окиснення чи відновлення, відображає схема:
Mn+2 -4e → Mn+6
Доповніть схему окисно-відновного процесу:
N-3 ...e → N+2
Визначте невідомий ступінь окиснення х у схемі:
Cux -2e → Cu+2
Установіть відповідність між схемою хімічної реакції та речовиною, яка в даній реакції є окисником:
А) C + HNO3 → CO2 + NO2 + H2O
Б) KBr + Cl2 → KCl + Br2
В) N2 + O2 → NO
Г) K + H2O → KOH + H2
1) Cl2; 2) O2; 3) H2O; 4) HNO3; 5) KBr; 6) C
Установіть відповідність між схемою хімічної реакції та речовиною, яка в даній реакції є відновником:
А) Mg + HNO3 → Mg(NO3)2 + NO2 + H2O
Б) H2 + Cl2 → HCl
В) S + O2 → SO2
Г) Ca + H2O → Ca(OH)2 + H2
1)H2; 2)S; 3)Ca; 4)Mg; 5)HNO3; 6)Cl2
Установіть відповідність між процесом і ступенем окиснення частинок, що утворилися:
А) X+5 +6e
Б) X+5 +7e
В) X-4 -7e
Г) X+2 -2e
1) +7; 2)+3; 3)-1; 4)+4; 5)-2
Зазначте ступінь окиснення Хлору у вихідній речовині за поданою схемою:
Cl... - 8e → Cl+7
Визначте ступінь окиснення Нітрогену у продукті реакції за поданою схемою:
N+4 -1e → N...
Обчисліть кількість електронів, які віддає або приймає Сульфур під час реакції:
S0 ...e → S+4
Зазнач, процес окиснення чи відновлення представлено на схемі:
Вкажіть ознаку за якою реакції ділять на екзотермічні та ендотермічні:
Вкажіть знак теплового ефекту екзотермічної реакції:
Речовини, що сповільнюють хімічну реакцію, називаються:
Який чинник не впливає на швидкість хімічної реакції?
Укажіть, у якій з пробірок (І чи ІІ) і чому реакція відбуватиметься швидше, якщо до однакових порцій натрій сульфіту долити по 2 мл хлоридної кислоти, розведеної так: І пробірка — 1 : 4; ІІ пробірка — 1 : 8.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома