Який тип хімічного зв'язку в сполуці Калію з Бромом?
Бінарну сполуку Силіцію а Карбоном — дуже міцний і твердий матеріал карборунд — використовують для шліфування та гранування дорогоцінного каміння. Які кристалічні ґратки в цієї речовини?
Хімічний зв’язок у молекулі гідроген хлориду (хлороводню) утворюється за рахунок перекривання
Укажіть формулу сполуки з ковалентним неполярним типом зв"язку
Позначте особливість утворення ковалентного зв"язку за донорно-акцепторним механізмом
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильне:
1. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок утворення спільних електронних пар.
2. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання протилежно заряджених йонів.
3. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання позитивних йонів і вільних електронів.
Скільки спільних електронних пар виникає у молекулі хлору
Металевий звязок - це звязок, який виникає ..
Вкажіть мехвнізм утворення водневого зв'язку
Укажіть тип хімічного зв’язку в речовині, формула якої NaF
Укажіть формулу молекули, між атомами якої існує ковалентний неполярний зв'язок
Укажіть формулу молекули, між атомами якої існує потрійний ковалентний зв’язок
Який тип хімічного зв’язківку в сполуці Гідрогену з Сульфуром?
Скільки спільних електронних пар у молекулі речовини, хімічна формула якої HCl
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильні:
1. Речовини з йонним типом кристалічної гратки відзначаються значною твердістю та тугоплавкістю.
2. Речовини з молекулярним типом кристалічної гратки відзначаються незначною леткістю.
3. Речовини з атомним типом кристалічної гратки відзначаються значною легкоплавкістю
Виберіть речовини у будові яких зберігається дальній порядок у розташуванні частинок
Найменш стійким хімічним зв'язком є:
Вкажіть формули речовин, для яких характерний міжмолекулярний водневий зв'язок:
У якій з наведених сполук найбільш виражена полярність зв'язку:
Вкажіть тип хімічного зв'язку в речовині, формула якої SO2
Атом перетворюючись на аніон, прагне добудувати зовнішній електронний шар до ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома